Zadane pytanie o przyszłość nr.1

1. Data: 2001-07-24 12:20:53

Temat: Re: Zadane pytanie o przyszłość nr.1
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild w news:9ji5ok$31q$1@news.onet.pl...

A może sie zdecydujesz czyś eTaTa czy eChild..?;)...
Tak czy inaczej dla psp jesteś chyba nie mniejszym nałogoem niż psp dla Ciebie.
A więc moim zdaniem - CZuwaj, nie porzucaj... może kiedyś, kiedyś dostaniesz
za swoje ;)) i uzyskasz Wszystkie odpowiedzi...
Niema letko jak to juz ktoś nie raz nie dziesięć powiedział własnie tutaj...

> Wykażcie się inteligencją lub splonkujcie
> będzie pytań dziesięć, albo odpowiecie, albo nie!

Sko jarzenia mam tylko jedne. Test na inteligencję jest w fazie testowania, ale
zapowiada sie bardzo ciekawie!!:)) Myślę, że i eTaTa doczeka szóstego wydania
psphome, gdyż tam przynajmniej odpowiesz sobie sam, czy warto sie plonkować...
A pytań będzie aż trzydzieści więc tylko dla wytrwałych... ;)).

> Wiem, że nie, bo wkurzam Was od jakiegoś czasu.
> Z góry dziękuję za nie zrozumienie, to upraszcza analizę.

jasssne...

> pytanie nr. jeden:
>
> Jeśli automat przejmuje informację, o życiu i skutkach tego
> życia człowieczego, to:
> a) psychiki są niepotrzebne?

Mimo wszystko - mało precyzyjne. Ale przy założeniach płynących
z dotychczasowej działalności eTaTa odpowiedź moja brzmi -
SĄ POTRZEBNE.

> b) Psp jest potrzebna, by korygować błędy automatu

PSP nie ma nic wspólnego z automatem. PSP jest potrzebna psychikom.

> c) Psp nie wierzy, czyli jest niepotrzebna

Z punktu widzenia automatu PSP jest potrzebna tak samo jak cały ten kram.
A to, czy wierzy, czy nie wierzy jest zupełnie nieistotne.

> d) Taki automat niema szans

Taki automat jest szczęśliwy!

> e) Cracovia górą!

Jeśłi tą drogą chcesz powiedzieć eTaTa, że jesteś krakowianinem to proszę
o precyzję. PSP nie jest automatem i Cie nie widzi, w zwiazku z tym nie ma
zamiaru nagradzać Cię ani plonkować tylko dlatego, że masz takie widzimisię ;)))

> pozdry
> eTaTa
> Pytam poważnie i żadne ćmoje boje nie będą tolerowane.

Że niby chcesz przyprawić sobie uprawnienia automatu!!?

--
serdeczności
Allfređ

1. Data: 2001-07-24 13:00:19

Temat: Odp: Zadane pytanie o przyszłość nr.1
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ... z Gormenghast
Pomyślał splunął i zaklikał

> A może sie zdecydujesz czyś eTaTa czy eChild..?;)...
Chętnie odpowiem wole eChild ale nie przystoi bo mnie od ... różnych takich
powycieracie

> [...]
> za swoje ;)) i uzyskasz Wszystkie odpowiedzi...
> Niema letko jak to juz ktoś nie raz nie dziesięć powiedział własnie tutaj...

A kurde ... tu rumieniec (nie różyczka jak sie cieszą niektórzy)

> [...]
> psphome, gdyż tam przynajmniej odpowiesz sobie sam, czy warto sie plonkować...
> A pytań będzie aż trzydzieści więc tylko dla wytrwałych... ;)).

Na pewno warto! Żyliście spokojnie, bez nerwów i ze swoimi rozterkami.

> jasssne...
No jasne

> Mimo wszystko - mało precyzyjne. Ale przy założeniach płynących
> z dotychczasowej działalności eTaTa odpowiedź moja brzmi -
> SĄ POTRZEBNE.

i ja tak sądzę, tylko potwierdzeń szukam

> PSP nie ma nic wspólnego z automatem. PSP jest potrzebna psychikom.

Których nie brak : ) Ale i tak jest ich za mało : )

> Z punktu widzenia automatu PSP jest potrzebna tak samo jak cały ten kram.
> A to, czy wierzy, czy nie wierzy jest zupełnie nieistotne.

Brak języka w gębie ;-(

> Taki automat jest szczęśliwy!

: )

> [...]
> zamiaru nagradzać Cię ani plonkować tylko dlatego, że masz takie widzimisię ;)))

A za Kraków splonkujeta?

> Że niby chcesz przyprawić sobie uprawnienia automatu!!?

Broń Cię człowieku...Twa inteligencja

również pupci i całuski, ale kurde dziewuchy się nadymają : )

Pozdry i już
eTaTa

1. Data: 2001-07-24 13:02:02

Od: "psychoLamer" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild"
> człowiek z wiekiem głupieje?
taaa. człowiek z wiekiem GRUPIEJE ;0
> czy z dnia na dzień?
oj! z dnia na dzień!
:)))
ostrożnie
psychoLamer

1. Data: 2001-07-24 13:42:04

Od: "Ja" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z gdanska?

Jak by nie było, zawsze może byc gorzej
óó
pozdrawiam, \-/ ja.

1. Data: 2001-07-24 13:52:53

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> z gdanska?

z Łodzi ???;)
E.

1. Data: 2001-07-24 15:33:32

Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" napisał w wiadomości
> Użytkownik defric udręczonego eTaTę stawia w kropce
>
> Po co Ci było odpowiadać
*Odpowiadam, bo intrygują mnie Twoje pomysły i jestem ciekawa o co wogóle w
nich chodzi. Im bardziej czegoś nie wiem, tym bardziej chcę to poznać i
zrozumieć :)))

> Zamilcz
*Nie! Im bardziej mi karzesz się zamknąć, tym głośniej będę krzyczeć. Jestem
przekorna, jak już nie jestem, to tylko dlatego, że mi się nie chce.

> Ja chce skończyć z nałogiem i szukam pretekstu.
*pretekst nie rozwiąze tu sprawy, sam musisz poszukać czego naprawdę
chcesz....

> Psp mnie wciąga jak cygarety
*ja rzuciłam dwa tygodnie temu, jest cięzko

> Ale ogólnie nieźle : - )
*dzienks, choć nadal nie wiem o co chodzi do końca

> Pożyjem, podyskutujem
*jasne

> i coś przegryziem
*też

> pozdry
*również

> eTaTa
*defric

1. Data: 2001-07-24 15:41:15

Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa zakończył ostatnio:

> również pupci i całuski, ale kurde dziewuchy się nadymają : )
*nie nadymają się, nie nadymają... można się jednak do ciebie przyzwyczaić
:)))

> Pozdry i już
*ja też i tyle ! :)))
> eTaTa
*defric

1. Data: 2001-07-24 18:00:40

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wykażcie się inteligencją lub splonkujcie
> będzie pytań dziesięć, albo odpowiecie, albo nie!

eTaTa chce znać IQ -
eTaTa rolę badacza przyjmuje
Użytkownik Valérie żeby odpowiedzieć wiedzieć musi co zacz ów automat

--
pozdrawia
Valérie

p.s Użytkownik Valérie na wszystkie pytanie via priv wkrótce odpowie :)

1. Data: 2001-07-24 19:12:42

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniku defric!
Cóżesz się to stało?
eTaTa

1. Data: 2001-07-24 19:59:41

Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTata zadał mi pytanie:

> Użytkowniku defric!
> Cóżesz się to stało?
> eTaTa

więc odpowiadam:

Użytkowniku eTato!!!!
nic się nie stało, sprawdzam tylko, czy wiadomość idzie z mojego komputera w
domu (bo z pracy mi nie chciała przejść - jak pamiętasz) i przez chwilę
myślałam, że to Twoja sprawka :))))

sprzedawca a akwizytor - na czym polega roznica?
kto moze poiwedzec cos o testach na wieczorowe studia?
Psychologia w szkole podstawowej?
Zgubić swoją osobowość ;-)
Szukam prac z psychologi-pilne-prosze o pomoc