Zgubić swoją osobowość ;-)

1. Data: 2001-07-23 18:25:40

Temat: Zgubić swoją osobowość ;-)
Od: "Morfeusz" <e...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałem taki tekst:
"Dobrzy aktorzy, ci ktorzy naprawde przykladaja sie do swojej pracy,
nie sa w gruncie rzeczy aktorami. Nie graja oni swoich rol. Zamiast
tego staraja sie dowiedziec tak wiele na temat postaci, ktora maja
odtworzyc, ze zaczynaja sie sami zachowywac - nawet czuc i myslec -
jak ta postac. W pewnym sensie dobry aktor w czasie przygotowywania
sie do do wielkiego spektaklu gubi gdzies po drodze swoja wlasna
osobowosc."

I teraz temat do dyskusji. Jak to jest z tymi aktorami, czy odgrywane
rolę wpływają na osobowość. Gdy jest to zawsze rola negatywna ;), jak
uchronić się przed niepoządanymi skutkami wpływu na życie prywatne?

--
Morfeusz

1. Data: 2001-07-24 12:55:42

Temat: Re: Zgubić swoją osobowość ;-)
Od: "psychoLamer" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morfeusz" >
> I teraz temat do dyskusji. Jak to jest z tymi aktorami, czy odgrywane
> rolę wpływają na osobowość. Gdy jest to zawsze rola negatywna ;), jak
> uchronić się przed niepoządanymi skutkami wpływu na życie prywatne?

jak na mój gust, to wszystko zalezy od aktora jedni sobie z tym radzą lepiej
inni gorzej
proszę zauważuć żę są ptrzecież aktorzy jednej roli jak to się mówi, i nie
konicznie dlatego że są do niej jakoś specjalnie predysponowane, a może właśnie
dlatego że tak mocno się angażują żę już nie potrafią wyzbyć się swojej maski,
to chyba kiepscy aktorzy...

psychoLamer

1. Data: 2001-07-24 22:17:31

Od: "^Katarzyna^" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> dlatego że tak mocno się angażują żę już nie potrafią wyzbyć się
swojej maski,
> to chyba kiepscy aktorzy...

Chyba warto grac pozytywne role. Publicznosc takich potem dobrze
wspomina i aktor sie lepiej czuje. :-)

Pozdr

Szukam prac z psychologi-pilne-prosze o pomoc
virus warning
czas to... problem!
Różnica wieku
mam tego dosc niestety!