Zadanie 2. colplex

1. Data: 2004-03-07 23:47:23

Temat: Zadanie 2. colplex
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na czym polega rozumienie tekstu?

Ma ktoś jakieś skojarzenia, byle nie z seksem?

Piszę... Na wznak leżała i czytałem jej ze stronic,
lekko jak bałwan, z marchewką drżącą od słońca,
bojąc się iż upadnie...

Opis Bałwana, czy seksu?

ett
:-))))

Zapraszam.

:-))

Mamy tu spory problem.
Frojdowski, rzekłbym.
Szukamy?

1. Data: 2004-03-16 02:10:24

Temat: Re: Zadanie 2. colplex
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ma ktoś jakieś skojarzenia, byle nie z seksem?
>
> Piszę... Na wznak leżała i czytałem jej ze stronic,
> lekko jak bałwan, z marchewką drżącą od słońca,

Nie szukamy, bo to czysty seks.

lepiej brzmi tak...

> Piszę... Na wznak leżała i czytałem z niej jak ze stronic,
> lekko jak bałwan, z marchewką drżącą od słońca,
> bojąc się iż upadnie... gdy wejdę do zimnego morza.

Niuanse tekstowe, wydźwięk inny.

ett
Ale to seks.

Jednak to inne teksty, odmienne, to - nie to.

1. Data: 2004-03-16 02:24:34

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:c2gca9
> [...]

Nie, no niekoniecznie seks. Skąd tyle optymizmu? ;)
Może to być równie dobrze zinterpretowane, powiedzmy ot, tak:

Na wznak leżała i czytałem jej ze stronic,
[pies (suka) leży na wznak, a ty jej czytasz gazetę]
lekko jak bałwan, z marchewką drżącą od słońca,
[czujesz się trochę głupio, bo trzyma w pysku marchewkę]
bojąc się iż upadnie...
[i bardziej jest zajęta nią niż twoim czytaniem]

:)

Pozdrawiam,
Darek.

Zadania. 1 - Dlaczego nie rozumiemy słów?
Badania Kościelniak!
problem: panikowanie w problemach
[ankieta] Studenci pomóżcie
czy ktos moze polecic psychologa z wawy?