Zagrzybione pomieszczenia a choroby gardla.

1. Data: 2006-11-19 08:52:45

Temat: Zagrzybione pomieszczenia a choroby gardla.
Od: "yaro" <no_no@no_no.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W pracy przez ostatnie pol roku mam kontakt z zagrzybionyn pomieszczeniem,
jakas plesn na scianach i grzyby, jest tam goraco i wilgotno. Przebywam tam
kilka godzin w tygodniu.
Zauwazylam tez klopoty z gardlem, ciagle jakies zapalenia i bole, wczesniej
problem ten mnie nie dotyczyl
rzadko chorowalam. Kolejne antybiotyki jakos nie przynosza efektu i problem
gardla w kolko powraca.

Jakie badania powinnam zrobic i gdzie sie udac aby potwierdzic/wykluczyc
wplyw grzybow ?
Jaki wplyw moga miec one na mnie i moja rodzine ?

podrawiam
iza

2. Data: 2006-11-19 09:28:59

Temat: Re: Zagrzybione pomieszczenia a choroby gardla.
Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz prawo rozwiązać umowę o pracę z pracodawcą bez wypowiedzenia na mocy artykułu
55 paragraf 1 Kodeksu Pracy, ewentualnie związki zawodowe powinny sie wstawić.

3. Data: 2006-11-19 15:18:11

Od: "yaro" <no_no@no_no.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz prawo rozwiązać umowę o pracę z pracodawcą bez wypowiedzenia na mocy
artykułu
> 55 paragraf 1 Kodeksu Pracy, ewentualnie związki zawodowe powinny sie
wstawić.

Nie chce rozwiazywac umowy, jedynie znalesc/potwierdzic argumenty ze to jest
szkodliwe,
i klopoty z gardlem sa wynikiem przebywania w tym pomieszczeniu. Chcialabym
zrobic badania tylko jakie i gdzie sie z tym zglosic . Lekarz ogolny jedynie
przepisuje antybiotyki a klopoty wracaja po kilku tyg.

pozdrawiam
iza

4. Data: 2006-11-19 17:24:24

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

yaro napisał(a):
> [...]
> zrobic badania tylko jakie i gdzie sie z tym zglosic . Lekarz ogolny jedynie
> przepisuje antybiotyki a klopoty wracaja po kilku tyg.

Na kłopoty z gardłem to kup sobie Tantum Verde w sprayu albo TYMSAL (też
bardzo dobry i na dodatek tani), a antybiotyków nie bierz, bo przez nie
masz kłopoty.

--
animka

5. Data: 2006-11-21 18:30:23

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz pełne prawo zostać w tej pracy i dostać grzybicy płuc. Ja bym zawiadomił
Państwową Inspekcję Pracy (anonimowy donos na brak warunków BHP).

Potrzebny HYDROCORTISON w zastrzykach - Bardzo pilne - okolice Radomia!
Plamica Schoenleina-Henocha
Jądra po przepuklinie....
Drętwienie rąk w czasie drzemki
[pyt] Co to jest?