Cholinex

1. Data: 2006-11-19 10:32:57

Temat: Cholinex
Od: "Andrzej" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W internecie znajduje sie wykaz leków szkodliwych dla zdrowia. Podobno w
"okolicach" stron www NFZ w Lublinie. Czy zna ktoś adres z wykazem leków
szkodliwych dla zdrowia?

andrzej

2. Data: 2006-11-19 13:50:31

Temat: Re: Cholinex
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Nov 2006 11:32:57 +0100, Andrzej napisał(a):

> W internecie znajduje sie wykaz leków szkodliwych dla zdrowia. Podobno w
> "okolicach" stron www NFZ w Lublinie. Czy zna ktoś adres z wykazem leków
> szkodliwych dla zdrowia?

1. Każdy lek przyjmowany w nadmiarze będzie szkodliwy dla zdrowia
2. Gdyby coś było szkodliwe dla zdrowia, to czy byłoby dopuszczone do
obrotu pozaaptecznego (tak jak cholinex)?
3. Co ma do tego cholinex?

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-11-19 18:25:35

Od: "Anunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. Co ma do tego cholinex?

cholinex zostal wycofany z aptek :)
http://www.torfarm.com.pl/page.php?cat=66

moze ci sie przyda ale niewiem czy o to chodzilo .

4. Data: 2006-11-19 18:30:36

Od: "Anunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedn link
http://www.porfiria.pl/index.php?option=com_leki

5. Data: 2006-11-19 18:52:00

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Nov 2006 19:25:35 +0100, Anunia napisał(a):

> cholinex zostal wycofany z aptek :)

Owszem, jedna seria. I nie dlatego, że był to lek szkodliwy. I nie
wycofany, a po prostu wstrzymano sprzedaż jednej serii leku.

--
best regards,
scream (at)w.pl

6. Data: 2006-11-20 18:41:49

Od: "Andrzej" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, jedna seria. I nie dlatego, że był to lek szkodliwy. I nie
> wycofany, a po prostu wstrzymano sprzedaż jednej serii leku.

Moje pytanie nie było precyzyjne ale odpowiedź trafna. Thx.

Andrzej

Zagrzybione pomieszczenia a choroby gardla.
Potrzebny HYDROCORTISON w zastrzykach - Bardzo pilne - okolice Radomia!
Plamica Schoenleina-Henocha
Jądra po przepuklinie....
Drętwienie rąk w czasie drzemki