Zainteresowanie odmienna plcia - 12lat

81. Data: 2005-07-23 15:42:34

Temat: Re: Zainteresowanie odmienna plcia - 12lat
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlośliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message
news:dbtn5l$f0t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> eh to po co ja się wogóle staram :)

czyz wszyscy i tak nie umrzemy? , to po co w ogole sie meczyc i
chodzic do pracy ;)))

ciach, bo okazuje sie, iz mamy podobne zdanie :)

> a co Ty !!! polezę za nią i będę się w płaszczu chowała za drzewami ;)

LOL!
ja jednak wykorzystalabym najnowsza technike szpiegowska ;))

iwon(k)a

82. Data: 2005-07-24 16:01:35

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2005 09:50:39 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> ech, szkoda czasu na ciebie.
> bywaj!

Pfffff... :)

--
Kici kici... :>

83. Data: 2005-07-25 08:22:00

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| LOL!
| ja jednak wykorzystalabym najnowsza technike szpiegowska ;))

e tam, dla mnie prawdziwy szpieg musi się w prochowcu za drzewami chować ;)
Prochowiec już mam :D

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/