Zajady

1. Data: 2006-01-10 20:39:16

Temat: Zajady
Od: "Agnieszka " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: co może być powodem robienia się zajad. Moją córkę od kilku
tygodni męczy ta przypadłość. Zażywa Visolvit, smaruje sacholem. Nie pomaga.

2. Data: 2006-01-10 20:43:50

Temat: Re: Zajady
Od: "nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naruszona flora bakteryjna zoladka, niech zacznie jesc troche jogortow to
powino przejsc, dodatkowo jesli dalej nie zejda to uzyc masci Tribiotic.

pozdr
nornik

3. Data: 2006-01-10 21:21:13

Od: "ds" <n...@p...konta> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie: co może być powodem robienia się zajad. Moją córkę od kilku
> tygodni męczy ta przypadłość. Zażywa Visolvit, smaruje sacholem. Nie
> pomaga.
> Pozdrawiam

Tworzenie się zajadów jest najczęściej związane z brakiem witaminy B w
organiźmie.
Ok. pół roku temu miałam ten sam problem, spękane kąciki ust, z tworzącymi
się pęcherzykami,
koszmar. Jak tylko zniknęło, za dwa dni znowu, i tak ciągle.
Zaczęłam zażywać właśnie witaminę B w tabletkach, ale najpierw posmarowałam
wieczorem jedną z nich te piekące miejsca (oczywiście trzeba ją delikatnie
zwilżyć). Rano był tylko strupek, który zaraz odpadł,
a po kilkudniowej kuracji witaminką do dziś mam spokój, problem już nie
powraca.
Na opryszczkę już mi ten sposób nie pomaga, tu najlepszy okazuje się heviran
i powtarzanie kuracji co pewien czas.

Pozdrawiam
ds

4. Data: 2006-01-10 22:27:19

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie: co może być powodem robienia się zajad.

Brak vit. B2?
Do kupienia w aptece bez recepty.

5. Data: 2006-01-11 06:12:01

Od: "irena" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
>
> --
> smarowac kremem Clotrimazolum + pol grapefruta dziennie
kuracja powinna trwac 10 dni i po zajadach

6. Data: 2006-01-11 10:27:28

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pomaga.

witamina B12 lub B6.. kilka pastylek i zapominasz o problemie

7. Data: 2006-01-11 15:16:14

Od: "gburek" <z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> szukaj wiadomości tego autora

zajady to jeden z najbardziej standardowych objawow niedoboru witaminy B2
w aptece witamina ta sprzedawana jest bez recepty za niewielkie pieniadze
(kilka zlotych)

--
Dominik

8. Data: 2006-01-13 00:58:22

Od: "Aśka" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pytanie: co może być powodem robienia się zajad. Moją córkę od kilku
> tygodni męczy ta przypadłość. Zażywa Visolvit, smaruje sacholem. Nie

Polecam masc METRONIDAZOL jest na recepte. Powodem jak sadze jest brak
witamin z grupy B. Byl okres kiedy mialam zajady bardzo czesto ale ta masc
wyleczyla je i juz sie nie pojawiaja.
Pozdrawiam
aska

9. Data: 2006-01-24 19:34:19

Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oprócz witamin z grupy B i co ważne - miejscowego stosowania środków
przeciwgrzybiczych i przeciwbakteryjnych - powinno się także zapobiegać.
Ważna jest zatemeliminacja czynników urazowych, wzmożenie higieny jamy
ustnej i jeżeli jest taka potrzeba podwyższenie wysokości zwarcia (dotyczy
głównie osób starszych użytkujących protezy, ale także dzieci i dorosłych z
niektórymi wadami zgryzu). Dosyć często kącikowe zapalenie ust związane jest
także ze stanami zapalnymi języka.

A u mnie odwrotnie
stłuczenie kości?
Tabletki Zoloft 50 mg