Zakaz pedałowania

1. Data: 2005-11-26 08:17:47

Temat: Zakaz pedałowania
Od: v...@o...reason.pl (Głos Rozsądku) szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym wyrazić swoje gorące poparcie dla akcji pt. "Zakaz pedałowania"
organizowanej przez Narodowe Odrodzenie Polski. Pederastia to bardzo
niebezpieczne zjawisko, szczególnie dla młodych pokoleń. W tej chwili mamy
to,
co mamy, jawną propagandę homoseksualizmu i dewiacji. Za pięć lat może się
okazać, że i pedofilia to coś do przyjęcia, potem zoofilia i tak dalej, i
tak
dalej. Zaznaczam, że nie jestem członkiem ani sympatykiem NOP.

Więcej na: http://www.wroclaw.nop.org.pl/zakaz.htm

NIE POZWÓLMY NA ADOPCJĘ DZIECI PRZEZ DEWIANTÓW !!! :

- 90% homoseksualistów zażywa narkotyki

- homoseksualiści częściej niż inni ludzie interesują się ostrymi
zboczeniami

- przeciętny homoseksualista ma rocznie od 20 do 106 partnerów

- geje i lesbijki są nosicielami wielu chorób płciowych

- homoseksualiści żyją krócej, średnio: geje: 40 lat, lesbijki: 45 lat
(według raportu Paula Camerona oraz Encyklopedii Białych Plam)

- 1/4 wszystkich przenoszących AIDS to homoseksualiści

- 33-50% homoseksualistów jest odpowiedzialnych za pedofilię i
molestowanie
dzieci

- jedną z głównych przyczyn które według badaczy wpływają na
zainteresowanie
skłonnościami homoseksualnymi u dzieci są problemy z identyfikacją płci u
rodziców

Encyklopedyczny Słownik Psychiatrii:

"Homoseksualizm ma uwarunkowania w nieprawidłowym rozwoju osobowości,
przy
czym czynniki środowiska odgrywają tu zasadniczą rolę."

PRZYŁĄCZ SIĘ DO NASZEJ WALKI PRZECIW PROPAGOWANIU PEDALSTWA!

Pobierz plakat i ulotkę. Wydrukuj je i kolportuj w swojej szkole, na
swoim
osiedlu lub wśród znajomych.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

2. Data: 2005-11-26 08:30:41

Temat: Re: Zakaz pedałowania
Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Głos Rozsądku napisał:

> [...]
>
> Więcej na: http://www.wroclaw.nop.org.pl/zakaz.htm
>
> NIE POZWÓLMY NA ADOPCJĘ DZIECI PRZEZ DEWIANTÓW !!! :

Dołanczam się Bluzgacz oddaj kota spowrotem do domu dziecka !!!

--
A6X6I6D
GG:6656915

3. Data: 2005-11-26 09:38:04

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołanczam się Bluzgacz oddaj kota spowrotem do domu dziecka !!!

o ile wiem to oni tez sa
ale chiba mega fagasem jest OKO

4. Data: 2005-11-26 11:27:30

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiesz dlaczego Frisco rozwija się szybciej od Austin? Słyszał o
"czynniku gejowskim"?
A poza tym jesteś dupek-głupek. Homoseksualizm (nie mylić z
pederastią) jest stałym składnikiem genetycznym gatunku Homo a
patologie społeczne w ich środowisku są spowodowane nietolerancją i
marginalizacją wywołaną przez takich osłów jak ty.
--
Jacek

5. Data: 2005-11-26 11:30:32

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patologie społeczne w ich środowisku są spowodowane nietolerancją i
> marginalizacją wywołaną przez takich osłów jak ty.

podrozowałes kiedys z kozami z rozowym zaporożcu ?

6. Data: 2005-11-26 12:34:49

Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
> patologie społeczne w ich środowisku są spowodowane nietolerancją i
> marginalizacją wywołaną przez takich osłów jak ty.
kukasz bityh cucu ?

7. Data: 2005-11-26 22:36:59

Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> patologie społeczne w ich środowisku są spowodowane nietolerancją i
> marginalizacją wywołaną przez takich osłów jak ty.

Marginalizacja?
A ty chcialbys ich z margniesu przesunac do centrum?
Juz niech lepiej pozostana na margniesie.
CKP

8. Data: 2005-11-28 10:50:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Maciejewski:
> ... dupek-głupek.
> ... osłów

Kretyn.
PLONK.

--
Czarek

9. Data: 2005-11-28 15:29:50

Od: asdfwew <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
> patologie społeczne w ich środowisku są spowodowane nietolerancją i
> marginalizacją wywołaną przez takich osłów jak ty.

z bydlem trzeba walczyc, tak jak wywalczyly se kobiety ... czarnuchy tak
samo se wywalcza homo

Re: Dotyczy wirusa, o którym głośno w mediach
Re: Dotyczy wirusa, o którym głośno w mediach
na Mikołajki
Re: Lokalizacja pojazdu za grosze
Dekoncentracja