Zaklinanie rzeczywistości czyli sondaży sztuka ;)

11. Data: 2007-07-04 15:15:43

Temat: Re: Zaklinanie rzeczywistości czyli sondaży sztuka ;)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"borderline" <f...@w...pl> wrote in message
news:f6fv0s$2q6$1@news.dialog.net.pl...

> A czy idzie to w parze z np. zwiekszeniem bezpieczeństwa na ulicach,
> mniejsza iloscia przypadkow przemocy w rodzinie, wiekszym altruizmem?

Hehe,
czy według Ciebie, państwa z większą liczbą ludzi religijnch
powinny mieć mniejszą liczbę wypadków?
I to ma jakoś świadczyć o ich religijnośc?
Jak przeprowadziłeś rozumowanie?

Bo ja myślałem że liczba wypadków jest związana z
jakością dróg, liczbą dróg bezkolizyjnych, liczbą autostrad...

Duch

12. Data: 2007-07-04 15:16:44

Od: 1122 <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> dnia Wed, 4 Jul 2007 16:00:20 +0200 w
wiadomości <news:f6g93n$cfh$1@news.onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik "1122" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> To się nazywa pozytywna krytyka hipokryzji... ;)

Zawszeć to coś pozytywnego.

> A i owszem -ty sam tu prezentujesz

A co ty prezentujesz oprócz uwag ad personam?

--
+++++++
1122

13. Data: 2007-07-04 15:22:47

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

[...]
> Bo ja myślałem że liczba wypadków jest związana z
> jakością dróg, liczbą dróg bezkolizyjnych, liczbą autostrad...

OK, no to włączamy silniki i wypuszczamy bezzałogowe bolidy na te
bezkolizyjne drogi :)

Gawroner

14. Data: 2007-07-04 15:28:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Bo ja myślałem że liczba wypadków jest związana z
> jakością dróg, liczbą dróg bezkolizyjnych, liczbą autostrad...

Wysokie standardy moralne uczestników dróg tak samo obniżają zagrożenie
bezpieczeństwa uczestników ruchu jak mądre -więc również moralne
gospodarowanie publicznymi środkami przeznaczanymi na infrastrukturę
drogową... ;)

15. Data: 2007-07-04 15:34:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky <s...@o...pl> dnia Wed, 4 Jul 2007 16:00:20 +0200 w

> Zawszeć to coś pozytywnego.

> A co ty prezentujesz oprócz uwag ad personam?

A co masz problem z przyjmowaniem do wiadomości i analizowaniem
krytycznych pod swoim adresem uwag? ;)
Prawdziwi uczniowie Chrystusa ponoć są na tyle pokorni
że wysłuchują i rozważają czy aby uwagi pod ich adresem
nie mają "przypadkiem" racji bytu...i dzięki tej umiejętności bardzo szybko
dochodzą do doskonałości moralnej...zwanej świętością ;P

A co do tego co prezentuję [lub nie] poza zwraceniem tobie
i innym uwag ad'personam to zapuść google po wiadomym mailu
i sobie poczytaj...zapewniam że lektury ci na kilka wieczorów
nie zabraknie... ;)))

16. Data: 2007-07-04 15:43:04

Od: 1122 <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> dnia Wed, 4 Jul 2007 17:34:41 +0200 w
wiadomości <news:f6gekj$tvg$1@news.onet.pl> napisał(a):

> A co masz problem z przyjmowaniem do wiadomości i analizowaniem
> krytycznych pod swoim adresem uwag? ;)

Napisz coś o sobie.
Poczytamy.

--
+++++++
1122

17. Data: 2007-07-04 15:45:05

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

> [...]
> nie mają "przypadkiem" racji bytu...i dzięki tej umiejętności bardzo
> szybko dochodzą do doskonałości moralnej...zwanej świętością ;P

To ty jesteś nieprawdziwy?????????????

Gawr.

18. Data: 2007-07-04 16:43:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> bezpieczeństwa uczestników ruchu jak mądre -więc również moralne
> gospodarowanie publicznymi środkami przeznaczanymi na infrastrukturę

Oczywiście. Jest takie powiedzenie: "G..no chłopu, nie zegarek" :-)
Czyli nie wystarczy dać głupiemu techniczne możliwości polepszenia swego
bezpieczeństwa...

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

19. Data: 2007-07-04 21:15:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Sky<s...@o...pl>
>
> [...]
> [...]
>
> To ty jesteś nieprawdziwy?????????????

Może już nie jestem uczniem?
Kto wie?! ;P

20. Data: 2007-07-04 21:17:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky <s...@o...pl> dnia Wed, 4 Jul 2007 17:34:41 +0200 w

> Napisz coś o sobie.
> Poczytamy.

Wszystko co piszę na usenecie jest o mnie ;)
Wygogluj sobie... ;P

Jetologia stosowana ... w pełnej krasie...
Dlaczego w Białym strajku nikt nie mówi o ..np...salowych?
Nigdy nie myśl negatywnie pijąc alkohol ;)
Re: PYCHOTKA
PYCHOTKA