Założenie apteki

1. Data: 2004-06-23 04:58:01

Temat: Założenie apteki
Od: "Karol" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może wie jakie są orientacyjne koszty założenia apteki w własnym
lokalu w małej miejscowości?

" To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc"

2. Data: 2004-06-23 08:10:50

Temat: Re: Założenie apteki
Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś może wie jakie są orientacyjne koszty założenia apteki w własnym
> lokalu w małej miejscowości?

Dużo zalezy w jakim stopniu lokal ten jest niedostosowany do wymagań
obecnego prawa. Jakie obroty przewidujesz? Czy zamierzasz kogoś zatrudnić?
Czy masz uprawnienia, aby być kierownikiem tej apteki? Czy masz wyposażenie
apteki? itd

pzdr

3. Data: 2004-06-23 08:29:35

Od: "Karol" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miejscowość z przyległymi wioskami ok 8 tys. mieszkańcow, czy można liczyć
na obroty miesięczne w wysokości 60tys PLN?
Tak zamierzam zatrudnic kierownika i technika no i oczywiście ja.
Wyposażenia niestety nie mam. Mam lokal w centrum miasta o powierzchni ok
200 m2. Sama ekspedycja może mieć ok 80 m2 lub więcej w zalezności gdzie
ustawię ścianki działowe.
Mam jeszcze pytanie, czy są już wymagane śluzy do receptury?
No ale oczywiście interesuje mnie koszt wypsażenia lokalu w meble, spżęt i
leki

Mariusz Trojanowski

4. Data: 2004-06-23 08:33:30

Od: "Karol" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale obsuwa nie spżęt tylko sprzęt wszystkich zbulwersowanych serdecznie
przepraszam

Mariusz Trojanowski

5. Data: 2004-06-23 12:08:26

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> No ale oczywiście interesuje mnie koszt wypsażenia lokalu w meble, spżęt i
> leki

Odpisałem na priv.

pzdr.

ząbki
urlop macierzynski a staz po studiach
Marihuana in Poland
Praca - technik farmacji - Bukowina Tatrzańska.
Test na HIV