Żaluzje - żyłki, magnesy czy sprężynki

1. Data: 2003-07-16 21:46:13

Temat: Żaluzje - żyłki, magnesy czy sprężynki
Od: "Robert" <r...@-...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do uzytkowaników żaluzji:
jak wam się sprawują poszczególne typy zamocowań dolnej części żaluzji. Czy
według was wybrać mocowanie całych żaluzji na żyłce, czy mocowanie na
magnes, czy najprostsze mechaniczne na swego rodzaju zatrzask.
Proszę o opinie.

Robert

1. Data: 2003-07-18 13:33:38

Temat: Re: Żaluzje - żyłki, magnesy czy sprężynki
Od: "pinkdotR" <wronski_Nie_znoszę_spamu_@rose.man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@-...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> według was wybrać mocowanie całych żaluzji na żyłce, czy mocowanie na
> magnes, czy najprostsze mechaniczne na swego rodzaju zatrzask.

Mam wąskie aluminiowe żaluzje na żyłkach oraz drewniane przytrzymywane u
dołu magnesami - nie znalazłem nigdzie drewnianych z jakimkolwiek mocowaniem
u dołu więc sam zrobiłem te magnesy. Jedno i drugie sprawuje się bez
zarzutu. Jeżeli masz do wyboru żyłki lub magnes i możesz trochę dopłacić, to
polecam żyłki. Jeżeli różnica w cenie jest zbyt duża, to magnes też się
sprawdzi. Innych mocowań nie próbowałem.

pozdrowionka

pinkdotR

1. Data: 2003-07-18 15:30:38

Od: "Robert" <r...@-...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polecam żyłki. Jeżeli różnica w cenie jest zbyt duża, to magnes też się
> sprawdzi. Innych mocowań nie próbowałem.

Różnica w cenie jest około 2-3 zł za jedną sztukę.

1. Data: 2003-07-18 19:04:17

Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:
> [...]
> żaluzji. Czy według was wybrać mocowanie całych żaluzji na żyłce, czy
> mocowanie na magnes, czy najprostsze mechaniczne na swego rodzaju

zylka cool (mowisz o tej pionowej ? POLECAM)

pralki - jakość a cena
wężyk od bojlera - podłączenie
Jaki odkurzacz?
materac termoelastyczny?