Zamek a grubosc drzwi

1. Data: 2006-04-02 12:52:46

Temat: Zamek a grubosc drzwi
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Chcialbym zamontowac w drzwiach wejsciowych prosty typowy zamek, np Gerda
ZN 100. Od frontu otwierane na klucz, a od srodka podkretlo. Czy nie
bedzie problemem dosc znaczna grubosc tych drzwi: 45 mm? Drzwi cale
drewniane.

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Z.

2. Data: 2006-04-02 16:59:21

Temat: Re: Zamek a grubosc drzwi
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
> podkretlo.
> Czy nie bedzie problemem dosc znaczna grubosc tych drzwi: 45

Znaczna? 45mm to dość normalna grubość jak dla drzwi wejściowych.
U mnie taka typowa Gerda jest założona na drzwiach grubości 48mm
i główka jeszcze od płaszczyzny drzwi odstaje na jakieś 3-5mm.

J.

nowe konto
schody!! POMOCY :)
Czy sa drzwi u gory zaokraglone ?