Zamki do drzwi

1. Data: 2002-11-20 23:14:16

Temat: Zamki do drzwi
Od: "Tommek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem właśnie na etapie "zamek do drzwi". W głowie oczywiście mentlik bo
każdy fachowiec zapewnia o niekwestionowanej wyższości swojego towaru.
Przeszukałem archiwum grupy i nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. A chodzi
o to co wybrać narazie moje zainteresowanie wzbudziły Gerda Tytan ZM1
(niestety nie podam linka do www bo zrobili sobie stronę we flash-u) i jakiś
bliżej nieokreślony Abloy.
Czy warto pakować się w Abloya za większe pieniądze czy zostać przy Gerdzie
a może jakieś inne propozycje...

Z góry dzięki,
Tommek

1. Data: 2002-11-21 09:55:52

Temat: Re: Zamki do drzwi
Od: "Babinicz" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Abloy to klasa najwyższa a Gerda to druga liga. Jak masz wątpliwosci zadzwoń
do firm które specalizują się w montowaniu zamków w bankach.
Pozdrowienia Andrzej

1. Data: 2002-11-21 10:55:15

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tommek" <t...@p...com> napisał w wiadomości

> o to co wybrać narazie moje zainteresowanie wzbudziły Gerda Tytan ZM1
> bliżej nieokreślony Abloy.

W moim przypadku decydowala wielkosc klucza a tu na rynku z atestowanych
zamkow zostawala wlasciwie tylko Gerda i Abloy, przy czym gerde kupilem za
127zl a Abloy (zasuwa) kosztowal cos kolo 500. Kupilem Gerde.
Ogladalem jeszcze najnowszy produkt naszej FANA'y, calkiem zgrabny zamek,
ale nic mi o nim nie bylo wiadomo, wolalem nie ryzykowac testowania na
sobie.
A wkladke do podklamkowca kupilem MCM (atestowana, klucz symetryczny, cena
okolo 70zl) i polecam z czystym sumieniem, z ta tylko uwaga, ze trzeba od
razu je WD40 potraktowac, bo sprzedawane sa na sucho i potem sie ciezko
chodza, niemniej jak sie je psiknie to sa juz niezawodne.

J.

1. Data: 2002-11-21 11:10:21

Od: Zygmunt <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> razu je WD40 potraktowac, bo sprzedawane sa na sucho i potem sie ciezko
> chodza, niemniej jak sie je psiknie to sa juz niezawodne.

Uzywam MCM od 4 lat - nigdy nie smarowałem (a juz absolutnie nie WD40) i
chodzi do dzisiaj idealnie (a teraz zamontowana jest w zamku garażowym,
narażonym na warunki atm.)
Pozdrawiam - Zygmunt.

1. Data: 2002-11-21 11:30:39

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Uzywam MCM od 4 lat - nigdy nie smarowałem (a juz absolutnie nie WD40) i

A ja zakladalem jeden u siebie, drugi (kupiony w tym samym miejscu)
kolezance i oba trzeba bylo. A WD40 - bo akurat byl pod reka, zreszta do
takich celow to idealny srodek.

J.

1. Data: 2002-11-21 15:29:41

Od: "Dorota" <o...@w...sobie.to> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, fachowcy wcale nie za dobrze wypowiadaja sie o Abloyu, mozna
dorobic bez problemu klucze, bo Koreanczycy produkuja surowke do Abloya.

1. Data: 2002-11-21 18:03:08

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Nov 2002, Babinicz wrote:

> Abloy to klasa najwyższa a Gerda to druga liga. Jak masz wątpliwosci zadzwoń
> do firm które specalizują się w montowaniu zamków w bankach.

I zapytaj, od którego zamka mają większą prowizję.
Tak się składa, że Gerda nie miała na rynku jeszcze żadnej znanej wpadki,
a Abloy'owi zdarzyło się.

Pozdrawiam,

Alojzy

Współczynniki redukcyjne
śćiany
Kupie zamrazarke - Zabrze
Sprzet AGD jaki? Kuchnia ceramiczna elektryczna, Chlodziarko-zamrazarka, Pralka - Co polecacie, co macie i co myslicie?
Zmywarka Bosch SGS 53A42EU, 53A32EU