Zamowienie na statystyki slowek na psp

1. Data: 2013-05-17 10:21:29

Temat: Zamowienie na statystyki slowek na psp
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zamawiam statystykę ze słowami pozytywnymi! ;P
Np.: radość, milosc, dobro, szczęście, wolność, prawda...
Jakie jeszcze proponujecie? ;)

2. Data: 2013-05-17 10:43:29

Temat: Re: Zamowienie na statystyki slowek na psp
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Zamawiam statystykę ze słowami pozytywnymi! ;P
>Np.: radość, milosc, dobro, szczęście, wolność, prawda...
>Jakie jeszcze proponujecie? ;)

Przyłączam się- i już znam zwyciężcę
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

3. Data: 2013-05-17 12:13:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-17 10:43, Chiron pisze:

> Przyłączam się- i już znam zwyciężcę
> :-)

Sygnaturki komisyjnie odrzucamy :P

4. Data: 2013-05-17 12:45:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sygnaturki komisyjnie odrzucamy :P

Przecholowal
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=Gu8edpl1R2o#t=3s

5. Data: 2013-05-17 13:12:44

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-17 12:13, Aicha pisze:

> Sygnaturki komisyjnie odrzucamy :P

prorok czy cuś ? :-D

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

6. Data: 2013-05-17 13:57:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-17 12:13, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

Czemuż, ach czemuż.

7. Data: 2013-05-17 14:14:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-17 12:13, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Czemuż, ach czemuż.

Nie ma, ze demonkracja (chiron mowi, ze gópja jes), nikt mne nie bedzie
slowek nadżócal.

Teraz testujemy slowko - S O C J O P A T A.

8. Data: 2013-05-17 14:39:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 01:21:29 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Zamawiam statystykę ze słowami pozytywnymi! ;P

U Ghostka? - raczysz żartować. On ma fix na "XL" i "wróg". Ciekawe, co?
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

9. Data: 2013-05-17 16:12:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 14:14:17 +0200, Ghost napisał(a):

> Teraz testujemy slowko - S O C J O P A T A.

Dobrze wam idzie.

10. Data: 2013-05-17 16:38:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-17 14:14, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

> Nie ma, ze demonkracja (chiron mowi, ze gópja jes), nikt mne nie bedzie
> slowek nadżócal.
>
> Teraz testujemy slowko - S O C J O P A T A.

To ja i ja!
Wygrałam!!

Watróbka raz!
Wrogowie