Antypolonizm trzeba demaskować!

1. Data: 2013-05-17 16:38:58

Temat: Antypolonizm trzeba demaskować!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,13
185780,Michalkiewicz_demaskuje_w_Gdyni_antypolonizm_
_Sluchacze.html

"(...)W Gdyni natomiast skupił się na zjawisku antypolonizmu, które
zdefiniował jako "niemiecka i żydowska polityka historyczna oraz
działalność Piątej Kolumny", służące "określonym celom politycznym". Jakim?
W skrócie rzecz ujmując: zaspokojeniu żydowskich roszczeń co do
pozostawionego w Polsce mienia i "uznaniu Polaków jako morderców Żydów".

(...)Odniósł się też do twierdzeń o biernej postawie Polaków wobec
Holokaustu. - Można by odwrócić pytanie i dociekać, dlaczego w czasie wojny
Żydzi nie zrobili niczego, by uchronić 3,5 miliona Polaków od
śmierci?(...)"

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

2. Data: 2013-05-17 17:07:48

Temat: Re: Antypolonizm trzeba demaskować!
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-17 16:38, Ikselka pisze:
> [...]
> Holokaustu. - Można by odwrócić pytanie i dociekać, dlaczego w czasie wojny
> Żydzi nie zrobili niczego, by uchronić 3,5 miliona Polaków od

Są jakieś oficjalne żądania Żydów, czy to tylko wielokrotnie powtarzana
plotka?

A w tej drugiej kwestii, no cóż, gdy Krajem będzie rządził ktoś taki jak
Kwaśniewski to nigdy nie pozbędziemy się łatki żydożerców. Co ten
człowieczyna chciał osiągnąć przweprosinami w imieniu Polaków za
Jedwabne? Możesz nie wierzyć, ale ja naprawdę wolałem go schlanego i
bełkoczącego coś niewyraźnie, niż tych chwil gdy obwieszczał coś światu
po trzeźwemu.

3. Data: 2013-05-17 18:00:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 17:07:48 +0200, Trybun napisał(a):

> Są jakieś oficjalne żądania Żydów, czy to tylko wielokrotnie powtarzana
> plotka?

http://www.rp.pl/artykul/914964.html
http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/polska-ju
z-zaplacila
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/radosaw-sikorski-ju
z-raz-zapacilismy-za-zydowskie-majatki_176334.html
http://www.wprost.pl/ar/391734/Zwrot-majatku-gminom-
zydowskim-Trybunal-Konstytucyjny-podjal-decyzje/
http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/63350
1,zydzi_oczekuja_zwrotu_mienia_polska_jest_jedynym_k
rajem_w_regionie_ktory_nie_zajal_sie_rozwiazaniem_pr
oblemu.html
http://blogmedia24.pl/node/62536
http://www.hotmoney.pl/Zydzi-chca-od-Polski-gigantyc
znych-pieniedzy-Bezprawnie-a26542

No i na koniec:
http://www.wyszkowski.com.pl/index.php?option=com_k2
&view=item&id=247:tusk-odda-%C5%BCydom
"Tusk obiecał, że do końca roku sejm uchwali ustawę o zwrocie majątków
żydowskich. Wprawiło to w entuzjazm nawet takich polakożerców, jak Kalman
Sultanik.

Oczywiście Tusk o swoich planach nie poinformował Polaków i nie ujawnił ile
będzie to kosztowało. Podczas negocjacji prowadzonych przez rząd Jarosława
Kaczyńskiego organizacje Żydów amerykańskich obniżyły swoje roszczenia z
początkowo wymienianych 60 miliardów dolarów do około 20. Strona polska
liczyła na dalszą obniżkę roszczeń do sumy jednocyfrowej.

Wycofanie polskich wojsk z Iraku i domaganie się do niczego nieprzydatnych
rakiet "Patriot" zdjęło z Polski, sprawowaną dotychczas przez administrację
Georga Busha, ochronę wobec roszczeń żydowskich. To, co oszczędzimy na
wydatkach na misję w Iraku, wydamy z nadwyżką w Afganistanie. Teraz za nową
politykę zagraniczną realizowaną przez rząd Tuska trzeba będzie zapłacić
nowym wielkim, a może gigantycznym, wydatkiem - zaspokojeniem roszczeń,
kórych spłacanie uwikła Polskę tak samo, jak spłacanie długów Gierka.

No cóż, skoro Tusk uważa, że zmiana obrazu Polski w świecie, a szczególnie
w Rosji i Niemczech, warta jest rezygnacji z dbałości o interes narodowy,
to zapewne jeszcze ważniejsza jest zmiana tego obrazu w oczach
amerykańskich organizacji żydowskich, które uważają, że to nie Polska, a
one są spadkobiercami majątku obywateli polskich żydowskiego pochodzenia.
Może Izrael Singer zrezygnuje wreszcie z upokarzania Polski? Może nawet Jan
Gross i "Gazeta Wyborcza" przestaną nas upokarzać?

W każdym razie "pijar" Tuska niewątpliwe jeszcze bardziej zyska. Skoro 60%
Polaków ma do Tuska zaufanie, to z pewnością i tę decyzję uzna za słuszną
i dobrą.

Mam tylko jedno pytanie - dlaczego polscy właściciele nie mogli od Tuska
otrzymać tego, co okazało się tak łatwe dla organizacji żydowskich, które z
własnością żydowską w Polsce nie mają przecież nic wspólnego?(...)

4. Data: 2013-05-17 19:06:46

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 17:07, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> [...]
> Jedwabne? Możesz nie wierzyć, ale ja naprawdę wolałem go schlanego i
> bełkoczącego coś niewyraźnie, niż tych chwil gdy obwieszczał  coś światu

To urojenia, nie ma czegoś takiego jak antypolonizm, nikt nas nie
zwalcza ani nie atakuje. Antypolonizm to projekcja, czyli jak ja
nienawidzę żydów to żydzi napewno spiskują za każdym drzewem przeciwko
mnie, czyli przypisują innym prostacy to czym są.

5. Data: 2013-05-17 23:28:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Możesz nie wierzyć, ale ja naprawdę wolałem go schlanego i bełkoczącego
> coś niewyraźnie, niż tych chwil gdy obwieszczał coś światu po trzeźwemu.

Jaka plotka? Poczytaj sobie o HEART i poparciu, jakie dostał od rządu
Izraela.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

6. Data: 2013-05-17 23:34:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
>>> Holokaustu. - Można by odwrócić pytanie i dociekać, dlaczego w czasie

> Jaka plotka? Poczytaj sobie o HEART i poparciu, jakie dostał od rządu

Oraz o UFO i poparciu jakie stamtad dostal.

7. Data: 2013-05-17 23:43:14

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
185780,Michalkiewicz_demaskuje_w_Gdyni_antypolonizm_
_Sluchacze.html

> Oraz o UFO i poparciu jakie stamtad dostal.

Nic dodać, nic ująć. To naprawdę jest bardzo wymowne. I charakterystyczne.
No ale do kogo ja to piszę...Szkoda na Ciebie każdego bajta

serdecznie pozdrawiam

Chiron

8. Data: 2013-05-17 23:53:00

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 23:34, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w
wiadomościnews:kn67eb$osf$1@node2.news.atman.pl...

,13185780,Michalkiew...

> Oraz o UFO i poparciu jakie stamtad dostal.

Dokładnie antypolonizm to urojona wrogość, czyli wymyśla się rzeczy w
których tych co nienawidzę spiskują i mnie nienawidzą. Ale chyba bozia
jednak jest jak im mózgi gotuje za nienawiść, bo im więcej nienawiści
tym bardziej widać jak dostają pirdolca pospolitego.

9. Data: 2013-05-17 23:55:32

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2013-05-17 23:55:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nic dodać, nic ująć. To naprawdę jest bardzo wymowne. I charakterystyczne.
> No ale do kogo ja to piszę...Szkoda na Ciebie każdego bajta

Bita.

Zamowienie na statystyki slowek na psp
Watróbka raz!
Wrogowie