Gdzieś w necie.

1. Data: 2013-05-17 20:57:41

Temat: Gdzieś w necie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dla lewactwa nie ma dziś nic bardziej faszystowskiego od nieakceptowania
seksualnych dewiacji. Pedał proletariuszem XXI wieku :)"

:-D
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

2. Data: 2013-05-17 21:24:21

Temat: Re: Gdzieś w necie.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 20:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

. Za rządów Stalina jednak homoseksualizm stał się tematem tabu.
Homoseksualistów zmuszano do małżeństwa jeśli chcieli zająć wysokie
stanowisko w rządzie lub partii. W 1933 Stalin zatwierdził nowy kodeks
karny przewidujący karę 5 lat ciężkich robót za seks z osobą tej samej
płci. Kontakty homoseksualne uznawano za przestępstwo przeciw państwu
tej samej rangi co szpiegostwo. Po "odwilży" w 1956 roku, w ramach
psychiatrii represyjnej, gejów i lesbijki umieszczano w zakładach
zamkniętych, gdzie często byli poddawani terapiom z użyciem
elektrowstrząsów i środków psychotropowych

3. Data: 2013-05-17 21:45:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 12:24:21 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
> zamkniętych, gdzie często byli poddawani terapiom z użyciem
> elektrowstrząsów i środków psychotropowych

No widzisz, a teraz jest odwrotnie - homoseksualne lobby knebluje ludziom
usta, jeśli się nie jest homo, to ma się pod górkę w karierze, nawet
podręczniki i programy nauczania już są cenzurowane. usiluje się wywierać
naciski na polityków i inne osoby "nie po linii homo" :->
I ty śmiesz mówić o nietolerancji DLA HOMO??? - ale póty dzban wode nosi,
póki się ucho nie urwie, jak tak dalej pójdzie, skończy się krwawymi
pogromami.

http://spoleczenstwo.newsweek.pl/newsweek--czy-w-pol
skiej-kulturze-jest-homoseksualne-lobby-wywiad-z-joa
nna-szczepkowska,103049,1,1.html
http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-marzeny-nykie
l/49912-homoseksualne-lobby-konsekwentnie-knebluje-p
rawde-w-londynie-oficjalnie-zakazano-kampanii-inform
ujacej-ze-homoorientacje-mozna-leczyc
http://www.radiomaryja.pl/informacje/lobby-homoseksu
alne-wplywaja-na-podreczniki-szkolne/
http://solidarni2010.pl/12803-lobby-homoseksualne-ch
ce-zmian-w-programach-nauczania.html?PHPSESSID=98a59
9db4a5c5801fa23c318b9075ee8
http://narodowcy.net/walesa-pod-naporem-lobby-homose
ksualnego/2013/03/06/
http://www.fronda.pl/a/walesa-traci-fortune-przez-ho
moseksualne-lobby,27232.html
http://www.forumowisko.pl/topic/213248-lobby-homosek
sualne-promocja-homoseksualizmu/
http://www.naszdziennik.pl/wp/23840,lobby-homoseksua
lne-wygralo.html
http://wpolityce.pl/depesze/45883-usa-amerykanie-oba
wiaja-sie-o-swa-wolnosc-niepokoi-ich-homoseksualne-l
obby

http://gpcodziennie.pl/5476-lobby-homoseksualne-nie-
chce-tolerancji-tylko-afirmacji.html#.UZaIBkqbK1k

"(...)Co możemy zdefiniować jako lobby homoseksualne?

W Stanach Zjednoczonych lobby homoseksualne to przede wszystkim
zorganizowana grupa interesów. Jej przedstawiciele próbują przekonywać
kongresmenów, merów, członków organów ustawodawczych do poparcia
konkretnych zmian w amerykańskim prawie. Zmian, które zmierzają do
zakorzenienia w naszej kulturze i prawodawstwie m.in. idei dekonstrukcji
płci.

W myśl tej idei różnice między płciami są wynikiem reguł przyjętych w
społeczeństwie i powinno się je usunąć.

Co właściwie chce osiągnąć lobby homoseksualne?

Najważniejszy cel ruchu homoseksualnego to doprowadzenie do rewolucji
światopoglądowej, diametralnej zmiany podejścia amerykańskiego
społeczeństwa do homoseksualizmu. Nie chodzi przy tym wcale o tolerancję
zachowań i skłonności homoseksualnych, ale o ich afirmację.(...)"

4. Data: 2013-05-17 21:47:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 21:45:10 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> społeczeństwa do homoseksualizmu. Nie chodzi przy tym wcale o tolerancję
> zachowań i skłonności homoseksualnych, ale o ich afirmację.(...)"

c.d.

"(...)Sztandarowym hasłem tej grupy jest równość. Środowiska
chrześcijańskie w Stanach Zjednoczonych - i na całym świecie - nie mają nic
przeciwko równości, ale tutaj chodzi o coś więcej. W Ameryce walka o równe
prawa ma długą tradycję. Wystarczy wspomnieć chociażby walkę o prawa
czarnoskórych. Czy mamy jednak rozpatrywać orientację płciową w podobny
sposób jak różnice w kolorze skóry? Czy chodzi o stworzenie takiej
sytuacji, w której homoseksualista w świetle obowiązującego prawa jest
stawiany na równi z czarnoskórymi? To stąpanie po bardzo cienkim lodzie.

W jakim stopniu ludziom zaangażowanym w działania na rzecz środowiska
homoseksualnego udało się wpłynąć na zmiany kulturowe w USA?
Jeśli miałbym wymienić jedną kwestię, którą lobby homoseksualne mistrzowsko
zagospodarowało i przekuło we własny sukces, to byłoby to wykorzystanie
Hollywoodu. Za pośrednictwem wielkich produkcji kinowych zagłuszono w
Amerykanach niechęć do homoseksualizmu. W latach 80. większość mieszkańców
USA nie chciała nawet słyszeć o innych orientacjach seksualnych. Przemysł
filmowy zadziałał bardzo sprawnie, przedstawiając niechęć do
homoseksualizmu jako objaw łamania praw człowieka. Wielką rolę w kreowaniu
takiego obrazu odegrały m.in. różne talk-show poruszające i promujące
tematykę homoseksualizmu, np. program aktorki Ellen DeGeneres i komedia
sytuacyjna ,,Will i Grace".

Chrześcijanom jest bardzo trudno walczyć z potęgą Hollywoodu. Nie mamy
dostępu do masowego odbiorcy, to nie my piszemy scenariusze filmów i
programów. Jesteśmy zawiedzeni, że amerykańska telewizja i przemysł filmowy
często pokazują chrześcijan jako osoby złe i zakłamane, a homoseksualistów
jako ich ofiary. To przykre, ale na tym polu lobby homoseksualne odnotowało
spore sukcesy.
Kim są ludzie udzielający wsparcia temu środowisku?

Na pierwszym miejscu wymieniłbym Hollywood. Na drugim dziennikarzy,
PR-owców i inne osoby mające do czynienia z przepływem informacji i ich
odpowiednim eksponowaniem. To środowisko o dość liberalnym nastawieniu. Ci
ludzie nie patrzą na świat przez pryzmat wiary i z łatwością akceptują
pewne trendy będące na bakier z religią. Trzecie miejsce na mojej osobistej
skali zajmują ludzie nauki i kultury. To oni uczą nasze dzieci, że
homoseksualizm nie jest niczym więcej jak jednym z możliwych stylów życia.
Co do polityków natomiast - to większość z nich po prostu wykorzystuje
nastroje społeczne. Trzeba przyznać, że pierwsi politycy, którzy
zdecydowali się publicznie poprzeć homoseksualistów, zrobili to dość późno.
Sondowali, z której strony zawieje wiatr. Kiedy wyczuli, że wsparcie lobby
homoseksualnego może im podnieść słupki poparcia, włączyli się do debaty i
poparli żądania homoaktywistów. Jedną z politycznych twarzy tego ruchu był
Bill Clinton, który w 1992 r. jako pierwszy prezydent USA wystąpił na
dorocznym bankiecie Human Rights Campain (HRC), największej organizacji w
USA zrzeszającej osoby homoseksualne.

W ślad za nim poszedł Al Gore. Obaj politycy, mimo że sami są
heteroseksualistami, jako pierwsi poparli ideę dekonstrukcji płci. Obecnie
nadzieją amerykańskich homoseksualistów może być prezydent Barack Obama,
który poruszył niedawno temat małżeństw tej samej płci.(...)"

5. Data: 2013-05-17 22:41:41

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma czegoś takiego jak homolobby to urojenia, ani antypolonizmu to
też urojenia, nie ma wrogów za każdym drzewem i nic się nie zmieniło ,
dla stalinowskich zniewolonych umysłów paranoja wrogości jest aktualna.

Antypolonizm trzeba demaskować!
Zamowienie na statystyki slowek na psp
Watróbka raz!
Wrogowie