Zamowienie na statystyki slowek na psp

21. Data: 2013-05-17 22:07:55

Temat: Re: Zamowienie na statystyki slowek na psp
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:kn4vsj$c2n$1@usenet.news.interia.pl...

> Sygnaturki komisyjnie odrzucamy :P

Idę się założyć, że gdybym miał w sygnaturce coś o wrogach, to by się
liczyło. Nie ma tak. Liczy się- i basta!
:D

serdecznie pozdrawiam

Chiron

22. Data: 2013-05-17 22:09:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Przecholowal
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=Gu8edpl1R2o#t=3s

http://sjp.pl/holowa%E6

serdecznie pozdrawiam

Chiron

23. Data: 2013-05-17 22:23:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 22:07:55 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Idę się założyć, że gdybym miał w sygnaturce coś o wrogach, to by się
> liczyło. Nie ma tak. Liczy się- i basta!
> :D

Trzeba też będzie nauczyć się ciąć cycaty 3333-)

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

24. Data: 2013-05-17 23:09:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

ge&v=Gu8edpl1R2o#t=3s

> http://sjp.pl/holowa%E6

No ok, ale tys przecholowal

25. Data: 2013-05-17 23:11:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-17 14:14, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

> To ja i ja!
> Wygrałam!!

No ok. Tylko że ja myślałem, że ta Twoja stopka to o mnie:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

26. Data: 2013-05-17 23:18:09

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
On 17 Maj, 10:21, m...@g...com wrote:

>Spoko. Cztery stówki płatne z góry i się zrobi.

Mam 4 stówki forintów- zostało mi z zagranicznych wojaży. Na jakie konto
wysłać?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

27. Data: 2013-05-17 23:30:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-17 16:50, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> Zapomniałeś dodać, że za sześć zrobisz statystykę konkretnie pod
> zamawiającego.
> Ech.

Znaczy się- dobry jest
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

28. Data: 2013-05-18 11:16:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 23:18:09 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
b.googlegroups.com...

> Mam 4 stówki forintów- zostało mi z zagranicznych wojaży. Na jakie konto

Ja mam stówki z PRL-u, też mogię wysłać :-)

29. Data: 2013-05-18 17:50:31

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

b.googlegroups.com...

> Ja mam stówki z PRL-u, też mogię wysłać :-)

Obydwoje wpłaćcie na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i
przyślijcie mi na priv skan potwierdzenia.

:P
Dębska

30. Data: 2013-05-18 18:37:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 May 2013 17:50:31 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

b.googlegroups.com...

> Obydwoje wpłaćcie na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i
> przyślijcie mi na priv skan potwierdzenia.
>
> :P
> Dębska

A nie, na WOŚP nie daję.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Watróbka raz!
Wrogowie
Kim są Boży szaleńcy?
Religijne zapalenie mózgu.