Zamrażanie przy chorych stawach

1. Data: 2003-09-06 19:31:23

Temat: Zamrażanie przy chorych stawach
Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Pierwsza sprawa : Mojej siostrze lekarz zaproponował kabinę mrożącą przy
chorych stawach / gościec /. Wcześniej siostra miała ciepłe kapiele, a teraz
podobno odchodzi się od tego ?
2. Druga sprawa : Endoproteza stawu kolanowego. Powód choraba jak wyżej. Co
sądzicie ? Czy to jedyne wyjście ?

Będę wdzięczna za każdą odpowiedź.
Krystyna

2. Data: 2003-09-07 19:11:11

Temat: Re: Zamrażanie przy chorych stawach
Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
przy
> chorych stawach / gościec /. Wcześniej siostra miała ciepłe kapiele, a
Prawda. Krioterapia w RZS przynosi dobre efekty. Zmniejsza stany zapalne,
obrzęki, ból.
Od ciepła odchodzi się, ponieważ istniające stany zapalne ciepło zaostrzają
się.

> 2. Druga sprawa : Endoproteza stawu kolanowego. Powód choraba jak wyżej.
Co
> sądzicie ? Czy to jedyne wyjście ?
Jeśli staw jest "zniszczony" to tak. Znam osoby, które mają endoprotezy i
żyją zupełnie normalnie.
Pozdrawiam.
Yba

3. Data: 2003-09-09 12:36:56

Temat: Odp: Zamrażanie przy chorych stawach
Od: "Margarett" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przy
> chorych stawach / gościec /. Wcześniej siostra miała ciepłe kapiele, a

Zimno rewelacyjnie działa na wszystkie stany zapalne stawów, mięśni !Ja
miałam problem z zapalnym, naciagniętym mięśniem i dopiero krio mi pomogło.
Teraz znowu mi sie odezwla mięsień to spróbuję tego samego.
Pozdrawiam

Małgorzata

4. Data: 2003-10-25 10:38:08

Od: "satelita" <s...@a...am-sp-konin.llm.pt> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pomogło.
> Teraz znowu mi sie odezwla mięsień to spróbuję tego samego.

Krioterapia moim zdaniem nie leczy, a maskuje ból poprzez uszkodzenie
włókien nerwów ... a to, że nie jest odczuwalny ból to jestuboczny efekt...
Można to wyczytać między wierszami w opisie metody krioterapii
gdyż jawnie nie jest to powiedziane...
efekt jest taki, że ból mija, a raczej się go nie odczuwa, co do
medycznej strony to tego nie wiem... swego czasu, był opis
zabiegu krioterapii bodaj w "Uzdrawiaczu" jeden z numerow między 3 a 9 br...
oczywiście same achy i ochy, prawie żadnych przeciwskazań...
Uczestnik krioterapii...
ST

5. Data: 2003-10-25 14:27:45

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "satelita" <s...@a...am-sp-konin.llm.pt> napisał w
wiadomości news:bndjqt$f5l$1@sunflower.man.poznan.pl...

> [...]
br...
> oczywiście same achy i ochy, prawie żadnych przeciwskazań...

Nie masz racji. W chwili obecnej kryoterapia jest jedna z podstawowych metod
leczenia zmian zwyrodnieniowych i czesto zapalnych stawow. I wcale nie
chodzi tutaj o usmierzanie bolu.

casus

[pilne] Dziwne objawy - ból głowy. Zapalenie mózgu?
Puchniecie nóg
tarczyca a rozstaw oczu?
poród w wodzie
Czy to wystarczy.