jak przytyć??

1. Data: 2003-09-06 20:43:23

Temat: jak przytyć??
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem chuda i za nic nie mogę przytyć, robiłam badania i wszystko jest ok.
Czy są jakieś sposoby na przytycie, próbowałam juz wszystkiego , jem i jem,
kaszki nie kaszki, witaminki i nic, a ostanio jeszcze mi sie schudło, czy to
taka uroda? tak czy tak muszę znaleść sposób, z góry dzięki

2. Data: 2003-09-06 21:20:25

Temat: Re: jak przytyć??
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kaszki nie kaszki, witaminki i nic, a ostanio jeszcze mi sie schudło, czy
> taka uroda? tak czy tak muszę znaleść sposób, z góry dzięki

co za problem

jesteś w modzie

pozdrowienia

Natalia
(hamburgery, hotdogi, itd, ale po co, ??)

3. Data: 2003-09-07 07:01:43

Od: "piestrzyna" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co za problem
>
> jesteś w modzie
>
> pozdrowienia
>
> Natalia
> (hamburgery, hotdogi, itd, ale po co, ??)

zeby wciaz nie slyszec -jejku jak Ty chuda!!!jesz cos?
-dlaczego taka chudna jestes?

zeby sie lepiej czuc po prostu-tak samo jak osoba gruba po schudnieciu
zeby lepiej wygladac-bo to naprawde dobrze to nie wyglada

mam ten sam problem NIE MOGE PRZYTYC!!!
pozdrawiam

Magda

4. Data: 2003-09-07 09:50:51

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piestrzyna" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> zeby sie lepiej czuc po prostu-tak samo jak osoba gruba po schudnieciu
> zeby lepiej wygladac-bo to naprawde dobrze to nie wyglada

no to chłopa wam trzeba
:))
i dużo stosunków
dużo stosunkowo udanych nocy!

z mojego doświadczenia wynika, że jak zaczęłam dużo współżyć, od razu
zaokrągliły mi się kształty

pozdrowienia

Natalia

5. Data: 2003-09-07 11:10:13

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzeba ruchu !!!!

Aerobic...fitness....rowerek...seks...i ładne kształty beda...:)

Pozdrawiam
Marcin

6. Data: 2003-09-07 12:23:12

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjf3lv$iv2$...@n...onet.pl,
Marcin <m...@p...onet.pl>:
> Potrzeba ruchu !!!!
>
> Aerobic...fitness....rowerek...seks...i ładne kształty beda...:)

Zgoda, ale z wlasciwym akcentem na cwiczenia silowe, czyli z sensownie
nie-niskim obciazeniem - wtedy bedzie przybor masy. Oczywiscie trzeba
dostarczyc bialko w pozywieniu.

--
Robert

7. Data: 2003-09-07 13:13:44

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> bjf3lv$iv2$...@n...onet.pl,

> Zgoda, ale z wlasciwym akcentem na cwiczenia silowe, czyli z sensownie
> nie-niskim obciazeniem - wtedy bedzie przybor masy. Oczywiscie trzeba
> dostarczyc bialko w pozywieniu.

a jeśli chcę stracić kilka kilo, to jakie ćwiczenia będą odpowiednie?

pozdrowienia
Natalia

8. Data: 2003-09-07 13:25:04

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjfauf$3ih$...@n...onet.pl,
Natalia <k...@p...onet.pl>:

> a jeśli chcę stracić kilka kilo, to jakie ćwiczenia będą odpowiednie?

Wowczas aerobowe, typowe na spalenie tluszczu. Przy okazji poprawia
wydolnosc krazenia.

Przyklady:
w klubie fitness: cross-trainer (takie na nogi i rece naraz), bieznia,
rowerek, aerobik
w plenerze: rower, bieganie (ale uwaga na kolana! - dobre buty z amortyzacja
i unikac twardych nawierzchni)

szczegolowe wskazowki w sieci

no i odpowiednie odzywianie: nie za duzo, za to czesto; podstawowy blad przy
odchudzaniu: dlugie przerwy miedzy posilkami, wtedy organizm nauczy sie, ze
musi gromadzic tluszcz przy najblizszej okazji
drugi blad: radykalne obnizenie spozycia, z powodow jak wyzej

--
Robert

9. Data: 2003-09-07 18:41:42

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

z mojego doświadczenia wynika, że jak zaczęłam dużo współżyć, od razu
zaokrągliły mi się kształty

moze cos w tym jest :)
mi urosly piersi :)))
a tez mam 174cm i waze tylko 54 kg

--
--- - -> B *^* U *^* R *^* S *^* Z *^* T *^* Y *^* N *^* K *^* A
<- - ---

10. Data: 2003-09-07 20:52:09

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> z mojego doświadczenia wynika, że jak zaczęłam dużo współżyć, od razu
> zaokrągliły mi się kształty
>
> moze cos w tym jest :)
> mi urosly piersi :)))
> a tez mam 174cm i waze tylko 54 kg

no i jeszcze te tabletki antykoncepcyjne
moim zdaniem najmocniej jeśli chodzi o tycie, działają na pierśi właśnie

pozdrowienia

Natalia

Zamrażanie przy chorych stawach
[pilne] Dziwne objawy - ból głowy. Zapalenie mózgu?
Puchniecie nóg
tarczyca a rozstaw oczu?
poród w wodzie