Zamrażarka na balkonie??

11. Data: 2007-05-23 10:46:26

Temat: Re: Zamrażarka na balkonie??
Od: "Tab Master" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Areq" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:1179756139.759198.186960@b40g2000prd.googlegrou
ps.com...
Moja Mama chce sobie zreorganizować kuchnię i w związku z tym wpadła
na pomysł wystawienia zamrażarki na balkon...
Co sadzicie o takim pomyśle?

Zamrażarka to klasyczny skrzyniowy Whirlpool.
Czy trzeba by ją było jakoś zabudować lub zaizolować? A może po prostu
zabezpieczyć przed ewentualnym deszczem i po sprawie?

Pozdrawiam
Arek

powinno dzialac
mowie to z doswiadczenia, kiedys w wakacje mieszkalem w campingu i przy
campingu stala zwykla domowa lodowko-zamrazarka, w dodatku jej obudowa byla
czerwona - od slonca grzala sie tak ze reki sie nie dalo na niej polozyc,
ale w srodku chlodzila i mrozila, jednym slowem dawala rade ;)
w dodatku byla wystawiona na deszcz a w zimie (co prawda nie byla wtedy
wlaczaczana) na mroz i snieg, bo nikt jej nie chowal i chodzila przez lata
bylem tam co najmniej 3 razy i lodowka byla sprawna.
jedyny mankament tego rozwiazania to z pewnoscia zwiekszony pobor pradu, ale
to juz zalezy od warunkow otoczenia - tamta w skrajnym sloncu praktycznie
caly czas pracowala.
przypomniala mi sie jeszcze jedna wada - kiedys do lekko napoczetego niby
jednak zafoliowanego kurczaka w zamrazarce (!!!) wleciala mucha i zanim
zamarzla narobila mnostwo jaj ;) takze trzeba uwazac zeby nic nie wlecialo!

powiem szczerze, ze bylem pelen podziwu co do tego, ze w tak skrajnych
warunkach lodowka sie wyrabiala i nic sie jej nie dzialo - gdybym nie
zobaczyl to bym nie uwierzyl!

12. Data: 2007-05-23 11:10:56

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie stary NRD-owski Foron działał bez zarzutu. Wprawdzie nie na balkonie
ale w pakamerze zupełnie bez ogrzewania.
Jacek

Plyty GK + profile CW UW - cos wiecej niz sciana..
Szafka na buty - Ikea
Pralka Bosch WOT 20350 BY
Inwazja małych muszek/jętek?
klima z castoramy.