Zanussi lodówka agregat

1. Data: 2004-04-23 21:35:55

Temat: Zanussi lodówka agregat
Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do uzytkownikow i ludzi znajacych sie na rzeczy - niespelma 3
lata temu kupowalem sprzet do zabudowy, byla promocja na 2 agregatowa
chlodziarko-zamrazarke Electrolux-Zanussi, i kupilem. Teraz wiem ze tego
dziadostwa juz nigdy nie kupie - dlaczego - bo zepsul sie agregat zamrazarki
(i to nie pierwsza lodowka tej firmy w ktorej padl agregat). Oczywiscie
kilka miesiecy po gwarancji bo jak inaczej. Zamrazarka nie byla uzytkowana
intensywnie, na 2 stopien caly czas.
Panowie z serwisu przyszli, i powiedzieli ze padlo uzwojenie rozruchowe
agregatu i trzeba wynienic (agregat P 600a). I tu dotykam problemu -
powiedzieli ze nie mozna wstawic zamiennika, agregat musi byc oryginalny, a
ze jest napedzany jakims tam specjalnym gazem, to kosztuje ok 600 zl, koszt
naprawy 700 zl. Czy to prawda ze nie mozna nic zrobic taniej? I jeszcze
jedno wazne - na razie tak zamrazarka mi nie jest potrzeban, jak sie zmienia
ceny czesci zamiennych takich jak to po wejsciu do Unii? Czy warto poczekac
z naprawa, czy sie pospieszyc? Z gory dzieki za informacje

Maciej S
m...@c...pl

1. Data: 2004-04-24 11:10:11

Temat: Re: Zanussi lodówka agregat
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tych lodówkach padają sprężarki. Najczęściej jak są marki VOE.
W lodówkach nie ma obowiązku wymiany sprężarki na oryginalną.
Z resztą na ile oryginalna jest sprężarka VOE w lod. Elektrolux? :)
Najważniejsze żeby moc chłodnicza nowej była jak najbardziej
zbliżona do mocy oryginalnej. Jeżeli ta naprawa ma kosztowac 600 + 700
to przesada. Moim zdaniem taka naprawa powinna kosztować:
od 500,- (tania sprężarka, 6 miesięcy gw.)
do 850,- (dobra, wysokiej sprawności sprężarka, gw. 2 lata)

1. Data: 2004-04-26 16:46:10

Od: "Robert Kubiak" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od 500,- (tania sprężarka, 6 miesięcy gw.)
> do 850,- (dobra, wysokiej sprawności sprężarka, gw. 2 lata)

[OT]
To ja troszkę z innej beczki :-))
Jestem posiadaczem przyczepy campingowej a w niej mam lodówkę 230V+12V+gaz
i teraz jest tak... 12V działa, 230V działa, a gaz jest (podobno odłączony dla
bezpieczeństwa - zrobił tak poprzedni właściciel)
Moje pytanie jest następujące jak działa lodówka na gaz ?
Prubowałem się już dostać do tej lodówki, ale muszę połowę przyczepy
rozebrać :-)) i zastanawiam się co powinno być na "panelu" lodówki, żeby
wiedzieć na 100% że jest też na gaz ? ( jest na niej 2x wyłącznik i pokrętło )

Proszę o pomoc !!!
pzdr
gucio

Re: Tesciowa kupuje mieszkanie:-) PILNE