Zaorać ogród botanioczny!

11. Data: 2007-07-17 11:38:03

Temat: Re: Zaorać ogród botanioczny!
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:469C774C.75F70D58@metal.agh.edu.pl Krzysztof Wilk
<w...@m...agh.edu.pl> napisał(a):
> Takie coś wymyślili nasi urzędnicy magistraccy:
> http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,4318807.html
> Większość Krakusów jest oburzona.
> Ciekaw jestem, co Wy na to?

Hejka. Ja na to, że sezon ogórkowy się zaczął. :-)
Pozdrawiam urlopowo Ja...cki

12. Data: 2007-07-17 11:43:52

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:469c7f8e$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@h...people.pl> napisał(a):

> Urzędasy się rozmanżaja i potrzebują więcej biur? To ja
> mam plan konkurencyjny - wszystkie urzędy przenieść do podziemi.
> Przestrzeni dużo, niech sobie zagospodarują :>

Hejka. Urzędasami są także wojewódzki konserwator zabytków czy kierująca
miejskim biurem planowania przestrzennego a oni są przeciwni likwidacji
ogrodu.
Pozdrawiam generalizująco Ja...cki

13. Data: 2007-07-17 11:49:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Xns997073F9E46B3ewbarwywaltoplusnetp@127.0.0.1 Ewa
S. <e...@w...to.plusnet.pl> napisał(a):

> Btw.
> 1. Właścicielem tego gruntu jest chyba UJ? To miasto może sobie
> planować, bez ich zgody na sprzedaż/wymianę gruntów niczego tam nie
> ruszą.

Hejka. "Takie rozwiązanie zagrażałoby jednak Ogrodowi Botanicznemu UJ.
Choć granice obszaru objętego konkursem nie obejmują jego terenu..."
Czy zachrzanienie utrudnia skupienie się? ;-)
Pozdrawiam egzaltująco Ja...cki

14. Data: 2007-07-17 12:05:45

Od: "Ewa S." <e...@w...to.plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 lip 2007, "Dirko" <d...@n...pl> napisal(a) w wiadomosci

> [...]

"Takie rozwiązanie zagrażałoby jednak Ogrodowi Botanicznemu UJ.
Choć granice obszaru objętego konkursem nie obejmują jego terenu..."

Skoro tak staranie to wyłuskałeś, to dlaczego sam piszesz, że są przeciwni
_likwidacji_?

Pozdrowienia - zachrzaniony nieogrodnik Ewa
-
Nie zagrażam bezpieczeństwu ogółu i mam to na piśmie!

15. Data: 2007-07-17 12:10:01

Od: "Ewa S." <e...@w...to.plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 lip 2007, "Ewa S." <e...@w...to.plusnet.pl> napisal(a) w
wiadomosci news:Xns99708F3F6D269ewbarwywaltoplusnetp@127.0.0.1

> [...]
> Choć granice obszaru objętego konkursem nie obejmują jego terenu..."
>
> Skoro tak staranie to wyłuskałeś, to dlaczego sam piszesz, że są

I już tak pro forma pełny cytat:
"Takie rozwiązanie zagrażałoby jednak Ogrodowi Botanicznemu UJ. Choć
granice obszaru objętego konkursem nie obejmują jego terenu, zmiany mogą go
nie ominąć. - Nie wiadomo, czy nie trzeba będzie pomyśleć o przeniesieniu.
Nie mówię, że powinno się to stać już teraz, ale warto takie wyjście
rozważyć - przekonuje Gajewski"

Dla mnie wymuszone przeniesienie OB w inne miejsce, wymuszone planem
zagospodarowania, oznacza jego likwidację na obecnym. Ale ja jestem
zachrzaniona :)

16. Data: 2007-07-17 12:22:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Xns99708FF85D0D8ewbarwywaltoplusnetp@127.0.0.1 Ewa
S. <e...@w...to.plusnet.pl> napisał(a):

> " - Nie wiadomo, czy nie trzeba będzie pomyśleć o
> przeniesieniu. Nie mówię, że powinno się to stać już teraz, ale
> warto takie wyjście rozważyć - przekonuje Gajewski"

Hejka. A co to, urzędnikowi już nawet pomyśleć nie można? ;-)

> Dla mnie wymuszone przeniesienie OB w inne miejsce, wymuszone planem
> zagospodarowania, oznacza jego likwidację na obecnym. Ale ja jestem
> zachrzaniona :)

Naukowa analiza tekstu nakazuje odsunąć chrzan i emocje na bok. :-)
Pozdrawiam ekstrawersyjnie Ja...cki

17. Data: 2007-07-17 13:38:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Takie coś wymyślili nasi urzędnicy magistraccy:
> http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,4318807.html
> Większość Krakusów jest oburzona.
> Ciekaw jestem, co Wy na to?

Pomysl likwidacji OB UJ to kretynizm.
To najbardziej wartosciowy OB w moim poblizu.

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2007-07-17 14:45:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea"

> Pomysl likwidacji OB UJ to kretynizm.
> To najbardziej wartosciowy OB w moim poblizu.

To dlaczego nie przyjechałeś na wspólne oglądanie i przy okazji spotkać się
z nami ?!

Serdecznie Miłka

19. Data: 2007-07-17 14:58:02

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
(...)
> Pomysl likwidacji OB UJ to kretynizm.
> To najbardziej wartosciowy OB w moim poblizu.
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Ale we Wrocławiu ładniejszy :-)

Pozdrawiam Krycha

20. Data: 2007-07-17 16:01:51

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> To dlaczego nie przyjechałeś na wspólne oglądanie i przy okazji spotkać
> się
> z nami ?!

Wtedy nie moglem. Ogrod UJ znam z wczesniejszych tam wycieczek.

Pozdrawiam,
Bpjea

Jaki basen do ogrodu
MP3 MPEG AVI DIVX ; DLL EXE ZIP SOFT = www.GEGEREKA.com