Zapach jak Davidoff

1. Data: 2005-12-19 15:09:51

Temat: Zapach jak Davidoff
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Chcialabym kupic wode toaletowa dla mezczyzny. Do tej pory uzywal Davidoff
coll water i byl zadowolony. Nie che jednak kupowac tego samego zaachu,
przydalaby sie odmiana. Bylam juz w perfumerii ale wszystkie zapachy
smierdza mi w ten sam landrynkowy sposob. I tu ogromna prosba do Was
dziewczyny, poradzcie mi cos zapachem zblizonego do tego davidoffa. Albo
chociaz cos w tym guscie - nic mdlaco slodkiego. Jak zrobie sobie liste paru
zapachow to cos wybiore, a gwiazdka tuz tuz...

Plizzzz pomocy

M.

1. Data: 2005-12-19 17:24:21

Temat: Re: Zapach jak Davidoff
Od: "Limeta" <n...@p...mnie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>wszystkie zapachy smierdza mi w ten sam landrynkowy sposob.

Kolejna zadurzona bialoglowa. Nawet dawidofem nie idzie sie od niej
opedzic...
Perfumy raczej nie smierdza - moze zwyczajnie dalece odbiegaja od Twoich
przyzwyczajen... Wszak zapachy, ktorymi sie otaczamy, dobieramy sobie
indywidualnie...

al'a

1. Data: 2005-12-20 07:39:52

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limeta" <n...@p...mnie> napisał w wiadomości

> Kolejna zadurzona bialoglowa. Nawet dawidofem nie idzie sie od niej
> opedzic...

??????????
> Perfumy raczej nie smierdza - moze zwyczajnie dalece odbiegaja od
> Twoich przyzwyczajen... Wszak zapachy, ktorymi sie otaczamy, dobieramy
> sobie indywidualnie...

Moze powinnam dac smierdza w cudzyslow? Chyba potraktowalas to zbyt
doslownie :-)
Ja prawie wszystkie swoje perfumy dostalam i badzo kazdy lubie. Bedac jednak
w perfumerii i wachajac kilka zapachow ( no ale nie 10) kazdy mi pachnie tak
samo zbyt slodko. Jakby mi ktos powiedzial "ten i ten nie jest slodki
powachaj" wiedzialabym przynajmniej czego sie trzymac. No i stad moja
prosba. Chyba jednak bede zdana na kobiety w sklepie tak samo chetne do
pomocy jak tutaj :-((

pozd.
M.

1. Data: 2005-12-20 08:23:09

Od: "mx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

Przecież jest różnica między tym, jak pachnie dany zapach na skórze
damskiej- a męskiej, prawda? Testowanie zapachu na papierowych paseczkach
też jest wg mnie o d*** rozbić, bo po jakimś czasie zapach jest zupełnie
inny, niż na skórze [jakoś inaczej rozkłada się nuta, czy coś takiego-
przyznam, ze nie znam się na tym]. Ja ostatnio szaleję za zapachem Miraculum
w takiej czarno-ciemnozielonej buteleczce, jest to podróbka Jean Paula
Gautiera, ale naprawdę długo się trzyma i ładnie pachnie- zresztą ten sam
zapach produkuje BiEs, seria Havana- ale w niebieskiej buteleczce. Może Ci
się spodoba, kto wie:)
Poza tym najlepiej wziąć faceta do perfumerii, popsikać mu nadgarstki dwoma
zapachami i niech chodzi w nich przez pół dnia- wtedy będziesz wiedziała,
jak dane perfumy pachną akurat na Twoim mężczyźnie.
Pozdrawiam:)

--
wild&MX

1. Data: 2005-12-20 10:44:38

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> [...]
> coll water i byl zadowolony. Nie che jednak kupowac tego samego zaachu,

Hmmm, może Polo Sport?

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-12-20 12:33:02

Od: "Limeta" <n...@p...mnie> szukaj wiadomości tego autora

> Ja prawie wszystkie swoje perfumy dostalam i badzo kazdy lubie. Bedac
> jednak w perfumerii i wachajac kilka zapachow ( no ale nie 10) kazdy mi
> pachnie tak

A ja nigdy nie uzywam zapachow, ktorymi zostalem obdarowany - wole je sam
dobierac.
Poprobuj spedzic wiecej czasu przy polce z napisem "chanel".

1. Data: 2005-12-20 12:55:20

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chcialabym kupic wode toaletowa dla mezczyzny. Do tej pory uzywal
> Davidoff coll water i byl zadowolony. Nie che jednak kupowac tego

Sprawdź tutaj

http://glinki.com/?l=8cft20

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

1. Data: 2005-12-20 13:04:56

Od: "Limeta" <n...@p...mnie> szukaj wiadomości tego autora

> Nika
> Pisz tutaj
> http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

Zaloze sie, ze cerbermail chroni Twoj adres przed pewna grupa spamerow, a
sprzedaje innym. Zdarzaja sie jakies niewinne reklamy raz w tygodniu?

1. Data: 2005-12-20 13:39:19

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaloze sie, ze cerbermail chroni Twoj adres przed pewna grupa spamerow, a
> sprzedaje innym. Zdarzaja sie jakies niewinne reklamy raz w tygodniu?

Wyobraź sobie, że nie, zresztą adres schowany pod cerbermailem i tak jest z
tych, których w razie czego mogę się bez żalu pozbyć.

Nika
Pisz tutaj, jak musisz
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

1. Data: 2005-12-20 13:50:09

Od: "Limeta" <n...@p...mnie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wyobraź sobie, że nie, zresztą adres schowany pod cerbermailem i tak jest
> z tych, których w razie czego mogę się bez żalu pozbyć.

Jasne, domyslam sie - wszystkiego mozna sie pozbyc, nawet jesli dawidof
dziala odwrotnie do zamierzen. Nie spodziewaj sie uczciwosci tylko dlatego,
ze ktos twierdzi, ze chce Cie chronic - usa jest bezwzgledne, a i polacy
szybko sie ucza. Kazdemu wolno powiedziec/napisac wszystko, jesli tylko nie
zawiera tresci antyzydowskich. Coz z tego, ze to klamstwo?

Blizny po depilacji
[NTG] Czapka-kaptur - prośba
Jaki krem zimowy?
Allegro