okrągła twarz... pomożcie

1. Data: 2005-12-18 16:05:20

Temat: okrągła twarz... pomożcie
Od: "Basia" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam duży problem, jak dla mnie ;)
Jesli sobie więcej pojem i zaniedbam diete wsyztsko idzie mi nie w brzuszek
i biodra tylko w buzie :/ Robi sie okragła i gruba. Waże odpowiednio jak na
swoj wzrost, mam zgrabna sylwetke tylko ta mordka :/

Co robić ? Nie wiem jak zrzucac policzki ;( A diety itp prowadza do tego ze
jestem slaba i kosci wychodza a buzia nic sie nie zmienia.

p o m o c y !

--
Basia B.

1. Data: 2005-12-18 17:39:46

Temat: Re: okrągła twarz... pomożcie
Od: 'madzik' <g...@o...tegoteznie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia:

> Co robić ? Nie wiem jak zrzucac policzki ;( A diety itp prowadza do tego ze
> jestem slaba i kosci wychodza a buzia nic sie nie zmienia.

Basia, taka uroda po prostu. A każdy i tak chce tego, czego nie ma.

Ja przy spadku wagi tracę najpierw z twarzy - wiec przy wadze całkiem ok
jak na mój wzrost (170 cm i 57 kg) i proporcjonalnej sylwetce wyglądam
wedle wielu osób "jak anorektyczka".
I marzę o pełnych policzkach, żeby w końcu wszyscy przestali narzekać,
jak to znowu "zmarniałam"...

Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to modelować "zbyt" pełne policzki
odpowiednim makijażem twarzy...

--
[Pozdrawiam cieplutko, ]
[Magda ]

krem wygladzajacy do twarzy
[kraków] gdzie Powitanie z Afryka Bielendy?
Balsam Pomorski.
[sprzedam] Lagerfeld SUN MOON STARS 100ml EDP Oryginalne
3 do 0 dla Chińczyków:-) - nacięłam się na Allegro