3 do 0 dla Chińczyków:-) - nacięłam się na Allegro

1. Data: 2005-12-17 13:14:38

Temat: 3 do 0 dla Chińczyków:-) - nacięłam się na Allegro
Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio na Allegro jest rzut tzw. świątecznych promocji-markowe mascary po
15 zł, pudry po 35...
Postanowilam skusić się po raz pierwszy i zaryzykowałam. Dostałam Diorshow,
Hypnose i puder Shiseido-kupione u różnych sprzedawców. Pudełka porysowane,
Hypnose śmierdzi , no ale niby oryginal też śmierdzi, uczula-no ale oryginal
Hypnose niby tez ma opinie że często uczula, Diorshow natomiast spisał się
na rzęsach doskonale-super rozdzielone, miękkie, po prostu firana rzęs, tusz
dobrej jakości, pomyslalam, że Dior to chyba jednak oryginal...
Dzisiaj obładowana tym towarem poszłam do perfumerii i co się okazuje.
Diorshow różni się pudełkiem i szczoteczką.
Hypnose oryginał rzeczywiście śmierdzi, ale inaczej, czcionka na pudełku się
różni, kolor pudełka w innym odcieniu, inna szczoteczka.
Puder Shiseido oryginalny na fioletowe cieniowanie na puderniczce, czego
niestety brak stwierdzilam u mnie, a takiego odcienia jaki ja mialam w
puderniczce to w ogole nie ma, za to moj puder byl bardzo naperfumowany,
czego nie stwierdzilam w oryginalnym produkcie.
Zawolalam szefa perfumerii ktory od razu stwierdzil,że towar pochodzi z USA
( rzeczywiscie tak jest) a stamtad najczęsciej idzie fala chińszczyzny...
Reasumując-pokonali mnie 3 do 0 :-)
Kto raz się nie sparzy na wlasnej skórze-nie będzie wiedział.

ps. oczywiscie tam gdzie cena produktu sięga polowy ceny perfumeryjnej i
sprzedajacy chwali sie 100% oryginalnoscia-zaryzykowalabym, ale juz sie nie
nabiore na swiateczne promocje i produkty ' w oryginalnym opakowaniu'

1. Data: 2005-12-17 14:36:57

Temat: Re: 3 do 0 dla Chińczyków:-) - nacięłam się na Allegro
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio na Allegro jest rzut tzw. świątecznych promocji-markowe mascary po
> 15 zł, pudry po 35...
> Postanowilam skusić się po raz pierwszy i zaryzykowałam.

no przykro mi bardzo ale moze trzeba naj[pier sprawdzic opakowania w
necie czy perfumerii a potem kupowac.
p.

1. Data: 2005-12-17 16:15:23

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest to takie proste, na fotce czesto nie widać wszystkiego, kolory na
monitorze wiadomo, że zawsze sa trochę przekłamane, poza tym dopiero jak się
weźmie w rękę jedno i drugie to pewne rzeczy wychodzą. ( opakowanie Diora
nie różniło się niczym, oprócz bardzo dyskretnie cieńszej czcionki, czego
sama absolutnie nie widzialam, dopoki ktos mi na to nie zrócił uwagi) .
Rozmawialam z paniami z perfumerii, ktore opowiadaly że sporo ludzi
przychodzi porównac, i czasem podróbki zrobione są tak dobrze, że długo
oglądają i zastanawiają się czy towar jest oryginalny.Czasem okazuje się że
jest, czasem, że nie.
Myślę ze wyznacznikiem powinna być cena-tutaj nie ma cudów, oryginal musi
kosztować, i komentarze-chociaz akurat u tych sprzedawców komentarze byly
pozytywne i nawet pojawialy sie w nich zapewnienia o oryginalności towaru.
Teraz jednak mysle sobie, że kupującym nie chcialo się pojść i dokładnie
sprawdzić.
Tak czy owak, trzeba zachowywać rozsądek.
pzdr

1. Data: 2005-12-17 17:10:24

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest to takie proste, na fotce czesto nie widać wszystkiego, kolory na
> monitorze wiadomo, że zawsze sa trochę przekłamane, poza tym dopiero jak się
> weźmie w rękę jedno i drugie to pewne rzeczy wychodzą.

wiem wiem i szlag mnie trafia i przykro mi :(
p.

cera naczynkowa a WITAMINA K
plastikowe okna
Nail Tek - pomoc w wyborze