krem wygladzajacy do twarzy

1. Data: 2005-12-18 15:45:27

Temat: krem wygladzajacy do twarzy
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc! czy uzywal lub uzywa ktoś kremu do twarzy, ktory powoduje ze wszelkie
zaczerwienienia takie jak czerwone plamki, malutkie blizny, slady po
wyciskaniu- znikaja?
chce uzyskac efekt jednolitej skory, natomiast w chwili obecnej musze
stosowac fluid by na skorze nie bylo widac plamek.
bardzo prosze o pomoc poniewaz na noc sylwestrowa chcialabym naprawde ladnie
wygladac!:)
pozdrawiam serdecznie i dziekuje za odpowiedzi:)

1. Data: 2005-12-18 15:53:36

Temat: Re: krem wygladzajacy do twarzy
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialam dodac jeszcze jedno-reklamuja krem o nazwie NO SCAR-moze ktos
wlasnie go uzywal?jesli tak prosze o komentarze na temat jego dzialania!

1. Data: 2005-12-18 15:56:49

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-12-18 17:46:53

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

ja dostalam od dermatolog krem do twarzy SKINOREN (20% krem)
tansze jego odpowiedniki: acne-derm, hascoderm.

poczytaj: http://www.wizaz.pl/forum/archive/index.php/t-50613.
html
http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=2799

1. Data: 2005-12-18 23:22:00

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę że do nocy sylwesrowej nie zdążysz niestety. To wymaga długotrwałych
działań. Kremy odnoszą niewielki skutek. Dziewczyny chwalą ten Acne-derm,
można spórbować kremów z retinolem.Lepiej zrobić zabiegi w gabinecie
kosmetycznym-złuszczanie kwasami lub mikrodermabrazję.

1. Data: 2005-12-19 23:11:14

Temat: Re: krem wygladzajacy do twarzy - troszkę [OT]
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Evita napisał(a):
> Myślę że do nocy sylwesrowej nie zdążysz niestety. To wymaga długotrwałych
> działań. Kremy odnoszą niewielki skutek.

Zgadzam się z poprzedniczką. Doraźnie polecam Ci np. kamuflaż Art Deco.
Ładnie zakrywa wszelkie zaczerwienienia i przebarwienia, skóra robi się
jednolita, ale i gładsza. Można nanosić miejscowo lub na całą twarz. Na
taką okazję, jak sylwestrowa noc, dobrze jest utrwalić go tzw. pudrem
fiksującym, który wyraźnie przedłuża trwałość makijażu.

Aduś

[kraków] gdzie Powitanie z Afryka Bielendy?
Balsam Pomorski.
[sprzedam] Lagerfeld SUN MOON STARS 100ml EDP Oryginalne
3 do 0 dla Chińczyków:-) - nacięłam się na Allegro
cera naczynkowa a WITAMINA K