Zapalenie napletka

1. Data: 2002-01-16 22:13:41

Temat: Zapalenie napletka
Od: p...@p...onet.pl (Paweł Pytel) szukaj wiadomości tego autora

Co może być przyczyną nawracającego zapalenia napletka i żołędzi?
W ciągu ostatnich dwóch lat miałem zapalenie napletka osiem razy?
Lekarz nie może znaleźć przyczyny.

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]

2. Data: 2002-01-17 09:26:42

Temat: Re: Zapalenie napletka
Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co może być przyczyną nawracającego zapalenia napletka i żołędzi?
> W ciągu ostatnich dwóch lat miałem zapalenie napletka osiem razy?
> Lekarz nie może znaleźć przyczyny.

Nie obraź się, ale może niewłaściwa higiena? Podczas mycia należy odsuwać
napletek i wymywać zbierającą się pod nim
mastkę, wydzielinę składającą się głównie z łoju i złuszczonych komórek
nabłonkowych.

Pozdrawiam.
Klaudia

3. Data: 2002-01-18 10:24:58

Od: "misiek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co może być przyczyną nawracającego zapalenia napletka i żołędzi?
> W ciągu ostatnich dwóch lat miałem zapalenie napletka osiem razy?
> Lekarz nie może znaleźć przyczyny.

Nie wiem czego twoj lekarz szukał ale moze to byc brak higieny jak pisał
ktos wczesniej ale jesli nie jest w tym problem to kilka moze byc kilka
najbardziej prawdopodobnych przyczyn:
1. Twoja partnerka sexualna jest nosicielka jakiegos drobnoustroju i Ty po
wyleczeniu zarazasz sie od niej. Leczenie tego typu dolegliwosci powinno byc
prowadzone u obojga partnerow
2. Twoj lekarz zle prowadzi leczenie np. za male dawki leku albo za krotki
czas kuracji ( zakładam ze stosujesz sie do zalecen bo jesli nie to sam
sobie jestes winien ) , drobnoustroje sa niewrazliwe na stosowane leki ( zle
dobranie leku )
3. Masz cukrzyce (czesto pierwszym objawem nierozpoznanej jeszcze cukrzycy
jest nawracajace zapalenie ujscia cewki moczowej, napletka i zoledzi )

Najlepiej w twojej sytuacji by byo poprosic lekarza jesli znowu bedziesz
mial zapalenia zoledzi o:
- wykonanie badan mikrobiologicznych ze zmian rowniez w poszukiwaniu
czynnikow nietypowych rowniez u partnerki sexualnej
- okreslenie wrazliwosci na antybiotyki o ile zostanie okreslony czynnik
wywolujacy
- zbadanie poziomu cukru w surowicy i wykonanie testu obciazenia glukoza
A tak na marginesie najlepiej wybrac sie do dobrego dermatologa lub
wenerologa poniewaz leczenie tego typu chorob jest dosc skomplikowane i
wielu lekarzy pierwszego kontaktu stosuje nie taka terapie jaka powinni.
Chodzi mi o stosowanie za malych dawek i przez za krotki czas oraz zle
dobranie leku z stosunku do czynnika wywolujacego.

misiek

Dziwne pytanie
Do ginekologów - współżyucie seksualne
Problem leczenia anginy