Zapalenie spojówek

1. Data: 2004-12-29 16:46:06

Temat: Zapalenie spojówek
Od: "Tomasz'patrick'Król" <p...@S...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam nastepujace pytanie ,czy ktos z grupowiczow zna jakas skuteczna metoda
na leczenie bakteryjnego zapalenia spojowek ,badz zapobiegnie ??
Gdyz lecze ta chorobe od kolo 3 miesiecy , uzywalem juz chyba okolo 10
rodzajow kropel , 2 rodzaje masci do oczu itd... PO kilku dniach leczenia
zapalenie ustaje czesciowo oko jest biale , nie ma ropy ,jednak po kilku
dniach znowu wraca i tak bez konca. Teraz niby nie jest strasznie czerwone
jak wczesniej jednak ,jest ciemniejsze od zdrowego,takie troche metnawe
jakby i rogowka jest pomarszczona i boli mnie.Nie mam ropy i dobrze
widze.Bylem juz u dwoch okulistow , niestety zaden mi nie powiedzial
naprawde jak moge temu przeciwdzialac,badz tez skutecznie leczyc. Tylko
przepisuja krople , ktore z biegiem czasu wydaje mi sie ze bardziej to oko
mi wyniszczaja niz lecza, byc moze to moje zludzenie....

Jak komus sie chcialo czytac te moje wypociny to prosze o odpowiedz ,gdyz
juz naprawde mam dosc n-tej wizyty u lekarza.

Pozdrawiam Tomek

2. Data: 2004-12-30 09:13:19

Temat: Re: Zapalenie spojówek
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak komus sie chcialo czytac te moje wypociny to prosze o odpowiedz ,gdyz
> juz naprawde mam dosc n-tej wizyty u lekarza.

popros przy nasileniu objawow o wymaz z worka spojowkowego, wg ktorego
okresli sie, na jakie antybiotyki bakteria jest wrazliwa i wg tego ustawi
sie leczenie. Niektore bakterie wymagaja dluzszego stosowania lekow
miejscowych, czasami nawet doustnych.

casus

3. Data: 2004-12-30 09:32:59

Temat: Odp: Zapalenie spojówek
Od: "Tomasz'patrick'Król" <p...@S...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik casus <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cr0grh$8nf$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> okresli sie, na jakie antybiotyki bakteria jest wrazliwa i wg tego ustawi
> sie leczenie. Niektore bakterie wymagaja dluzszego stosowania lekow

Tez tak myslalem zeby zrobic wymaz , ale nie wiem zauwazylem ze lekarze
strasznie nie lubia jak im sie cos sugeruje , w kazdym razie chyba poprosze
o to bo juz mam dosc faszerowac tego oka roznymi antybiotykami :)
A nie orientuje sie pan czy jest mozliwosc ze samo to przejdzie ?? czy
obedzie sie bez lekarstw bo w sumie to nie jest bardzo uciazliwe ,dobrze
widze i nie leje mi sie z niego .

Pozdrawiam Tomek

4. Data: 2004-12-30 16:33:41

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A nie orientuje sie pan czy jest mozliwosc ze samo to przejdzie ?? czy
> obedzie sie bez lekarstw bo w sumie to nie jest bardzo uciazliwe ,dobrze

nie wiem. Nie badalem, wiec trudno zajac stanowisko.

pozdr.
casus

5. Data: 2004-12-30 17:12:05

Od: "Tomasz'patrick'Król" <p...@S...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik casus <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cr1al7$r3i$...@i...gazeta.pl...
> poprosze

> nie wiem. Nie badalem, wiec trudno zajac stanowisko.
>
> pozdr.
> casus

OKej dziekuje , narazie dam sobie spokoj zobaczymy , co sie bedzie dzialo :)

Pozdrawiam Tomek

Trening Masters-Johnson, ktoś coś ma?
Dysplazja szyjki macicy
bóle w klatce piersiowej