Zapalenie teczowki cd.

1. Data: 2004-11-03 22:25:37

Temat: Zapalenie teczowki cd.
Od: logic7 <l...@R...MOonet.VEpl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,

Mam pytanie odnosnie tego, jak dlugo trwa leczenie oka (zapalenia teczowki)
do momentu powrotu jego pierwotnego wygladu. U mnie leczenie trwa juz 7
dni, niestety w oku utrzymuje sie nadal ropa, oko w dolnej czesci jest
bardzo zaczerwienione, nie wyglada dobrze. Lekarze nadal forsuja stanowisko
usuniecia zebow leczonych kanalowo, jak wspomnialem nie bylo
przeprowadzonego badania reumatologicznego, badanie laryngologiczne
wykazalo, ze jesli chodzi o ta kwestie wszystko jest w porzadku. Lekarze
odrzucaja mozliwosc podloza wirusowego choroby, mam wyrazne zakarzenie na
palcu w miejscu brodawek, jak dotychczas zaden z lekarzy sie tym nie
zainteresowal, narosla w okolicy stawow rowniez. Czy brak witaminy B2 ma
jakis wplyw na zapalenie teczowki?

Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedz.

Pozdrawiam, Logic

2. Data: 2004-11-03 23:52:08

Temat: Re: Zapalenie teczowki cd.
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <X...@6...87.244.35> logic7 tako rzecze:

> Mam pytanie odnosnie tego, jak dlugo trwa leczenie oka (zapalenia teczowki)
> do momentu powrotu jego pierwotnego wygladu. U mnie leczenie trwa juz 7
> dni,

Jak masz zapalenie tęczówki to nie siedź tyle przy komputerze :-)
7 dni to malutko. "Łagodne" zapalenie tęczówki (u siebie zwykle
rozpoznaje we wczesnym stadium, mam zawsze Tropicamid w domu) to
około miesiąca do zaniku wysięku. Ale moje pierwsze zapalenie tęczówki
przetrzymałem i sobie poleżałem w szpitalu parę tygodni (dawno to było,
jeszcze przed kasami chorych itp.)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Deprim a bezsennosc
Przewlekłe zapalenie tarczycy
Jak sie zdenerwuje bola mnie oczy - co to moze byc?
kolanoskopia
Zapalenie podtwardówkowe - jak długo to może trwać?