Zapienka szpinakowo-makaronowa ale ... bez śmietany

1. Data: 2003-05-27 17:10:04

Temat: Zapienka szpinakowo-makaronowa ale ... bez śmietany
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałbym przygotować jutro zapiekankę szpinakowo-makaronową ale przepis
nie może zawierać śmietany (niestety - alergia).

Czy ktoś może ma pomysł czym zastąpić w takim wypadku śmietanę ?
Jogurtem naturalnym, mlekem ?

Z góry dziękuję za wszelskie sugestie

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-27 17:36:36

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3ed39b9d$1@news.vogel.pl...
> [...]
> nie może zawierać śmietany (niestety - alergia).
>
> Czy ktoś może ma pomysł czym zastąpić w takim wypadku śmietanę ?

Drogi Wojtku, jeżeli alergia jest na śmietanę, to chyba i na mleko oraz
jogurt! Prawda? Jeśli nie (w co wątpię), to jogurt jest ok. A moze kozie
wyroby mleczne? Nie wiem, czy jest kozia śmietana... Ale mleko tak i chyba,
powtarzam CHYBA, nadaje sie dla osób z alergią na mleko krowie. Ewentualnie
"mleko" sojowe. Pozdrawiam, Agata (po zdaniu dziś egzaminu specjalizacyjnego
:-)))))) ).

1. Data: 2003-05-27 17:50:26

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogi Wojtku,

Witaj :-)

> jeżeli alergia jest na śmietanę, to chyba i na mleko oraz
> jogurt! Prawda?

Z tego co wiem to "właścicielka alergii" (choć nie wiadomo kto tu kim
bardziej włada) ... nie może właśnie śmietany a mleko i jogurt tak.

Twoje sugestie dot. przetworów kozich i sojowych też celne ale muszę
jeszcze dopytać...

Zresztą ze względów bezpieczeństwa lista składników i tak każdorazowo
przechodzi weryfikację

> [...]
> "mleko" sojowe. Pozdrawiam,

Agata (po zdaniu dziś egzaminu specjalizacyjnego
Czy można wiedzieć z czego ta specjlizacja ?

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-27 18:22:08

Od: "grocha" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wlasnie zrobilam - polalam mlekiem wymieszanym z dwoma roztrzepanymi
jajami i dobrze doprawilam. Pycha

grocha
P.S. Oczywiscie polalam przed wstawieniem do piekarnika ...

1. Data: 2003-05-28 07:29:36

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie może zawierać śmietany (niestety - alergia).
>
> Czy ktoś może ma pomysł czym zastąpić w takim wypadku śmietanę ?

a jak sie robi taka zapieknke?
pozdr

1. Data: 2003-05-28 08:39:51

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak sie robi taka zapieknke?

Przepis wygooglałem (www.google.pl) wczoraj z archiwum grupy, inne
znajdziesz m.in. na www.szpinak.prv.pl

Powodzenia w szukaniu.

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-28 17:36:54

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3ed3a517$1@news.vogel.pl...

> Czy można wiedzieć z czego ta specjlizacja ?

Ach, oczywiście: Ogrodnik jestem (od wczoraj inżynier :-) ). Jeszcze "tylko"
obrona pracy magisterskiej i będę mogła powiedzieć o sobie Pani Magister,
dla znajomych Megi ;-) Pozdrawiam, Agata.

Czy ktos widzial, czy ktos wie...?
prazona kukurydza
Sztuczki i porady - kontynuacja
produkty a polki w lodowce