Zapomnienie się

51. Data: 2008-04-07 08:16:13

Temat: Re: Zapomnienie si
Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> konfabuluje:

> masz problem z prawidlowa konstrukcja zdan? a to ci :))))))))))))

> uwielbiam jak sie ludzie osmieszaja tak jak ty teraz, to praktycznie
> moja jedyna slabosc po innych nalogach :]

> zapytaj na psb co oznacza kaniblizm :))))))) filozolofie :))))))))))))))))))
>

> --
> The Gnome

hehehehe
Nie muszę pytać na psb co oznacza kaniblizm - bo bardziej od ludożerstwa
interesuje mnie słowożerstwo. Czy ono zdaje sobie sprawę, że wycinając
poniższe słowa - staje się kanibalem mądrości? ;DDD
cytat:
"Spór", który tu się toczy o podział dóbr - a więc o porządek ekonomiczny
w cywilizacji, oraz o dysproporcje wynagrodzenia za pracę
- jest lokalnym, mało istotnym wyznacznikiem współczesności,
w świecie podzielonym na państwa biedne i zamożne.
Centralizacja, integracja, globalizacja - zmierza do eliminacji biedy,
a jeśli ktoś ma "za dużo" pieniędzy - to tak jakby ich w ogóle nie miał,
więc te miliony deryktorskie oprócz tego, że procentują - to faktycznie
"psu na budę". :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
O tym też będzie w Księdze.

52. Data: 2008-04-07 08:37:43

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> Pe-Korn nie jest durniem,

Szanowny Rozmówco

Rozmowa tyczyła się różnic wysokości płac w socjaliźmie i kapitaliźmie i
spraw im pobocznych.
A Pe-Korn wypadł z rynsztoka w srodek wątku i rozpoczął personalne
inwektywy.
Jesli nawet nie jest durniem, to na pewno jest chamem.

Pozdrawiam
ab.
PS. Ja nie jestem Pan, tylko Pani, na psp i psr piszę już kilka lat, więc
łatwo to zapamiętać.

53. Data: 2008-04-07 08:40:03

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> hehehehe

i przy tym zostan :) jestes tak pelen eruducji, ze wszyscy zatrzymaja
sie aby pochylic nad toba glowe :))))

--
The Gnome

54. Data: 2008-04-07 08:44:53

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

ab.666 pisze:
> [...]
> inwektywy.
> Jesli nawet nie jest durniem, to na pewno jest chamem.

jest durniem :) chociaz byc moze jest jeszcze w okresie krost na czole
co w pewien sposob tlumaczyloby jego posty

> Pozdrawiam
> ab.
> PS. Ja nie jestem Pan, tylko Pani, na psp i psr piszę już kilka lat, więc
> łatwo to zapamiętać.

to jest jeden z powodow, dla ktorych uwazam, ze koles jest durniem, jest
tak zapatrzony w siebie, ze nic wiecej nie zauwazam, podobnie jak
Robbaksik :) al;e w jego przypadku to bardziej demencja jesli go dobrze
kojarze :))))))

--
The Gnome

55. Data: 2008-04-07 08:52:38

Od: "Robakks" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ab.666" <t...@n...jest.adres.pl>
> [...]

> ab.
> PS. Ja nie jestem Pan, tylko Pani, na psp i psr piszę już kilka lat, więc

Skoro już ustaliliśmy, że Pe-Korn nie jest durniem i być może jest chamem
- to spokojnie możemy przejść do meritum, a więc różnic wysokości płac
w socjaliźmie i kapitaliźmie i stwierdzić, że bogactwo państwa i zamożność
obywateli - nie jest funkcją ustroju, lecz ekonomii. W czasach gdy Polska
była "krajem socjalistycznym" było na świecie wiele państw o ustroju
gospodarczym kapitalistycznym - w których średnia płaca była znacznie
niższa niż w Polsce Ludowej.
PS. JA jestem facetem i mam na imię Edward. Jeśli Pani jesteś kobietą
to proszę podać swoje imię. Inicjały ab.666 nic nie mówią o płci.
Na pl.sci.filozofia od lat wypowiada się pan Bitter, który także podpisuje się
inicjałami ab. Więc? Jak ma na imię "ab.666" ? Andrzej czy Alicja??? ;D
Edward Robak* z Nowej Huty

56. Data: 2008-04-07 09:16:13

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> się podlizuje:

> i przy tym zostan :) jestes tak pelen eruducji, ze wszyscy zatrzymaja
> sie aby pochylic nad toba glowe :))))
> --
> The Gnome

hahaha :) Dla mnie Droga Pani ważne jest, by napisać Księgę Natury
będącą uwieńczeniem 6-cio letnich studiów wyższych na wydziale
Integracja Multimedialna. Wszystko inne to tylko chemia i hormony. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
O tym też będzie w Księdze.
Cierpliwości maluchy. ;D

57. Data: 2008-04-07 09:20:41

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> stwierdziło:

> tak zapatrzony w siebie, ze nic wiecej nie zauwazam,
> --
> The Gnome

"nic wiecej nie zauwazam" /author: The Gnome/
Zgoda. Nic więcej ponad NIC - nie zauważasz. ;DDD
Edward Robak* z Nowej Huty

58. Data: 2008-04-07 09:24:29

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> hahaha :)

brawo, bardzo dobrze, wysmienice :]

--
The Gnome

59. Data: 2008-04-07 09:30:27

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> podsumowało wątek:

> brawo, bardzo dobrze, wysmienice :]
> --
> The Gnome

Niech napisze co się bardziej podobało:

cytat1:
[...]

cytat2:
[...]

cytat3:

60. Data: 2008-04-07 09:40:13

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Niech napisze co się bardziej podobało:

aaa, czytac tez nie umie, nie tylko konstruowac poprawnie zdan, wyrazac
mysli itp., itd., polcam wam Robbaks zbicie tego betonu, ktorym sie
obmurowaliscie, trauma to bolesne przezycie ale jestem przekonany, ze
wyjdzie ci to na dobre, ba, jeszcze mi za to podziekujesz :)

--
The Gnome

zaproszenie na stronę internetową Ośrodka...
Re: XLOWATE
Zbierając skały na Księżycu
to i ja sobie popiszę
Swiatomość (3) - czyli ale jaJA