Zapomnienie się

81. Data: 2008-04-07 16:49:29

Temat: Re: Zapomnienie si
Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze, że każda rodzina, to taka mała, elementarna komórka społeczna
o ustroju komunistycznym.
(oczywiście z wyłączeniem patologicznych rodzin orto-katolickich, które są
monarchiami opartymi o "ciężką rękę" łojca-głowy rodziny....)

ab.

82. Data: 2008-04-07 17:09:59

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 18:43:18 +0200, Ndziorl napisał(a):

> Zwróć uwagę, że zdanie "każdemu wg potrzeb" zakłada istnienie jakiejś
> "siły rozdzielczej". A to, przynajmniej moim zdaniem, nie jest wcale
> piękne - wprost przeciwnie.

Od początku, odkąd zabrałąm tu głos, zwracałam na to uwagę - nie czytałeś
dokładnie być może :-)
I właśnie w tym punkcie idea była słaba - dlatego podzieliła los innych
utopii. Socjalizm wypełnił tę lukę - siłą rozdzielczą stali się Lepsi.
Czytałeś "Folwark zwierzęcy" Orwella? Jeśli nie, to koniecznie przeczytaj.
Powiedzenie "Teraz my!" zyskuje po jego przeczytaniu na wyrazistości ;-P

83. Data: 2008-04-07 17:46:57

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 18:45:50 +0200, Ndziorl napisał(a):

> Rower też jest małą literą - i co z tego?

Wg mnie nic. Zastanawiałem się tylko co się zmieniło od czasu wątku "JP2
nie pomógł" na a.p.p.a.

--
"what does god need with a starship?"

84. Data: 2008-04-07 18:14:57

Od: Ndziorl <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-04-07 18:49:29 +0200, "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> said:

> [...]
> (oczywiście z wyłączeniem patologicznych rodzin orto-katolickich, które są
> monarchiami opartymi o "ciężką rękę" łojca-głowy rodziny....)

A wiesz jaka jest różnica między rodziną a państwem?
--
"Ich hab' mein Sach auf Nichts gestellt"

85. Data: 2008-04-07 19:01:39

Od: Ndziorl <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-04-07 19:46:57 +0200, "Grzegorz Z." <b...@g...pl> said:

> Wg mnie nic. Zastanawiałem się tylko co się zmieniło od czasu wątku "JP2
> nie pomógł" na a.p.p.a.

Nic się nie zmieniło. Wkleiłem tekst bez zmian zakładając, że autor tak
chciał to napisać.
--
"Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow."

86. Data: 2008-04-08 08:51:13

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ndziorl pisze:

> A wiesz jaka jest różnica między rodziną a państwem?

podstawowa to chyba taka, ze ja cie w niej nie widze a toleruje w
panstwie :)

--
The Gnome

87. Data: 2008-08-14 14:06:35

Temat: Zapomnienie sie
Od: "Euzebiusz" <e...@h...com.nl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote in message
[... dyskusja nie na temat, która kończy się pytaniem ...]

> A wiesz jaka jest różnica między rodzin? a państwem?

Tymczasem problem jest postawiony:

Zapytano raz Andrew Carnegie'ego, jednego z najbogatszych ludzi na ?wiecie:
"Czyż nie mógł pan w pewnej chwili przestać, skoro miał pan zawsze dużo
więcej, niż było panu potrzeba?"
Odpowiedział: "Tak, to prawda". Ale nie potrafiłem przestać. Zapomniałem,
jak się to robi".

Wniosek:
Większość postów w tym wątku to zwykły spam NIE NA TEMAT.
W dodatku powinna się ukazać na pl.soc.polityka, a nie na tych grupach,
gdzie się ukazała.

88. Data: 2008-09-03 16:22:34

Od: "Bohdan" <B...@p...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote in message

> Dekalog to 10 przykazań.

Tylko geniusz mógł dokonać tak epokowego odkrycia.

89. Data: 2008-09-03 16:25:22

Temat: Zapomnienie si
Od: "Bohdan" <B...@p...eu> szukaj wiadomości tego autora

Gdy człowiek zwraca się o pomoc do właściwych osób, to może mieć pewność, że
w końcu pojawi się promyczek nadziei.

90. Data: 2009-01-07 17:41:23

Od: Szósty <e...@e...gb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Większość postów w tym wątku to zwykły spam NIE NA TEMAT.
W dodatku powinna się ukazać na pl.soc.polityka, a nie na tych grupach,

zaproszenie na stronę internetową Ośrodka...
Re: XLOWATE
Zbierając skały na Księżycu
to i ja sobie popiszę
Swiatomość (3) - czyli ale jaJA