Zapomnienie się

71. Data: 2008-04-07 13:24:03

Temat: Re: Zapomnienie si
Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 14:45:39 +0200, Ikselka napisał(a):

> Wiesz co, idź, znajdź jakiegoś typowego "mohera" i sobie z nim "podyskutuj"
> - zdaje się, że właśnie o to Ci chodzi, ja się nie nadam :-)

Tracicie wiarę towarzyszko ?

Już nie uważacie że zapłodnienie to tak naprawdę poczęcie, a dopiero co
zagnieżdżona zygota różni się specjalnie od kurzajki ?

--
"what does god need with a starship?"

72. Data: 2008-04-07 13:31:31

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 15:24:03 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

> Tracicie wiarę towarzyszko ?
>
> Już nie uważacie że zapłodnienie to tak naprawdę poczęcie, a dopiero co
> zagnieżdżona zygota różni się specjalnie od kurzajki ?

Jak rzep psiego ogona, no :-D

73. Data: 2008-04-07 14:02:41

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 15:31:31 +0200, Ikselka napisał(a):

> Jak rzep psiego ogona, no :-D

Raczej twojego bereciku ;-)

--
"what does god need with a starship?"

74. Data: 2008-04-07 14:12:32

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl>

> Jak rzep psiego ogona, no :-D

hehe :-)
Oni niestety tak mają: nie chcą - ale muszą.
Tak są tresowani by zwalczać wszystko, co wykracza poza ich inteligencję
nabytą.
pozdrówki. :)
Edward Robak* z Nowej Huty

75. Data: 2008-04-07 14:12:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 16:02:41 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

> Raczej twojego bereciku ;-)

Z moheru mam tylko swetry - mówię Ci, ekstra, modne :-)
Ale mogę polecić Ci rozmowę z jedną z dalszych sąsiadek...

76. Data: 2008-04-07 14:16:58

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 16:12:32 +0200, Robakks napisał(a):

> [...]

> Oni niestety tak mają: nie chcą - ale muszą.
> Tak są tresowani by zwalczać wszystko, co wykracza poza ich inteligencję

Zwalczać? - proszę nie pochlebiać tego typu osobom :-)
Równie dobrze dziura w asfalcie zwalcza nierówność społeczną - ma tylko to,
co do niej wpadnie, choć może wpadających akurat nie brak; stąd nabiera
przekonania, że cały świat musi w nią wpaść ;-P

> pozdrówki. :)
> Edward Robak* z Nowej Huty

Pozdrawiam, zawsze miło mi się z Panem rozmawia.
XL

77. Data: 2008-04-07 15:00:45

Od: Ndziorl <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-04-07 06:13:03 +0200, "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> said:

> Użytkownik "Ndziorl" <k...@m...com> napisał w wiadomości
>
> Rozumiem, że prezes spółki z politycznego nadania zarabia na życie własną
> praca?
> A może "uczciwy" liberał, który pierwszy milion kradnie?
>
> ab.

Ale o czym Ty piszesz? O sytuacji w Polsce? To nie jest dobry przykład.
--
"A man without god is like a fish without a bicycle."

78. Data: 2008-04-07 15:07:59

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 17:00:45 +0200, Ndziorl napisał(a):

> Ale o czym Ty piszesz? O sytuacji w Polsce? To nie jest dobry przykład.

Przepraszam że sobie trollnę, ale czy wy Ndziorl nie macie czasem w waszym
sigu "god" napisane podobnie jak ja - małą literą ? ;-)

--
"what does god need with a starship?"

79. Data: 2008-04-07 16:43:18

Od: Ndziorl <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-04-06 21:19:16 +0200, Ikselka <i...@w...pl> said:

> Piękne pytanie! Bo właśnie tu się zgina dziób pingwina, kolego, że to
> kwestia interpretacji: twórcy komunizmu chcieli dobrze, czyli aby było wg
> potrzeb (czyli jak w raju), a twórcy socjalizmu dostosowali tę ideę do
> potrzeb... ale WŁASNYCH. I dlatego na przejście do komunizmu już szans nie
> było. Zresztą jak miały być, skoro to w ogóle utopia. Jedynie socjalizm był
> jej realną mutacją, jak widać, bardzo żywotną :-PPP

Zwróć uwagę, że zdanie "każdemu wg potrzeb" zakłada istnienie jakiejś
"siły rozdzielczej". A to, przynajmniej moim zdaniem, nie jest wcale
piękne - wprost przeciwnie.
--
"Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow."

80. Data: 2008-04-07 16:45:50

Od: Ndziorl <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-04-07 17:07:59 +0200, "Grzegorz Z." <b...@g...pl> said:

> Przepraszam że sobie trollnę, ale czy wy Ndziorl nie macie czasem w waszym
> sigu "god" napisane podobnie jak ja - małą literą ? ;-)

Rower też jest małą literą - i co z tego?
--
"A man without god is like a fish without a bicycle."

zaproszenie na stronę internetową Ośrodka...
Re: XLOWATE
Zbierając skały na Księżycu
to i ja sobie popiszę
Swiatomość (3) - czyli ale jaJA