Zapoznione urodziny - nadrabiamy

1. Data: 2002-01-01 07:55:45

Temat: Zapoznione urodziny - nadrabiamy
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Mam dobry wykret - juz wspominany - nie bylo mnie, wiec reka z
pulsu kalndarzowego sie omskla.

a minely nam dwie imprezy urodzinowe
27 grudnia obchodzil urodziny Kamas, a od razu po nim -
DominikaNM (czyli Nocna Mara)

Niech nam zyja i podrastaja! Niech garnki im sie nie pala, a
pieczenie niech beda soczyste, ciasta wyrosniete, sosy -
zawiesiste.

biore pod pache swiezo upieczona szynke (rodzine oszukam), i lece
na spoznione skladkowe urodzinki

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-01 15:33:15

Temat: Re: Zapoznione urodziny - nadrabiamy
Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje:-))))
Mniam, mniam na szyneczke i zapraszam na pyszny swiezutki pasztecik :-)
Skladkowe salatki moga byc a Kaliope i Ramzes proze przyniesc chrzanu bo
Zowisia tak zachwalala.... :-)))
Pozdrawiam DominikaNM
PS.Wszystkiego najlepszego dla Kamasa. Koziorozce wszystkich krajów laczcie
sie :-)))

1. Data: 2002-01-02 13:08:18

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:gkq23ugrbarc21u4rp86mgpek076ngnla4@4ax.com...
> [...]
> zawiesiste.
>
> biore pod pache swiezo upieczona szynke (rodzine oszukam), i lece

i ja sie podpisuje pod najserdeczniejszymi zyczeniami. zycze duzo duzo
milosci.
oj w tym swietowo-sylwestrowym szalenstwie opuscilismy sie troche towarzysko
na grupie:)

Mechcia

życzenia i pytanie o przepis na hrust lub faworki
Widzialam wroga!
Z deszczowej Kaliforni zycze
hej kuchnia.......
rafaello wedlug przepisu sassanach