Co na kaca?

1. Data: 2002-01-01 11:14:20

Temat: Co na kaca?
Od: "Paolo" <e...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Proszę poradźcie mi co jest najlepsze na kaca posylwestrowego

Pozdrawiam Paolo

1. Data: 2002-01-01 11:37:51

Temat: Re: Co na kaca?
Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę poradźcie mi co jest najlepsze na kaca posylwestrowego

2 zimne piwa (może być też wódzia) + wyrko.

*p*

1. Data: 2002-01-01 12:59:26

Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę poradźcie mi co jest najlepsze na kaca posylwestrowego

duzo napojow , ale nie polecam wyskokowych
kac to odwodnienie organizmu , wiec po prostu dobrze jest duzo pic
poza tym na przyszlosc ... dobrze jest po imprezie zanim polozysz sie spac
wypic troche zwyklej wody mineralnej na przyklad (ze dwie szklanki) i wtedy
kac bedzie mniejszy

matka

1. Data: 2002-01-01 13:16:41

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paolo" <e...@n...e.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Proszę poradźcie mi co jest najlepsze na kaca posylwestrowego

Sok pomidorowy (na uzupełnienie potasu) i woda mineralna (na
uzupełnienie innych soli).

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2002-01-01 13:35:11

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> duzo napojow , ale nie polecam wyskokowych

A próbowałaś??

> kac to odwodnienie organizmu , wiec po prostu dobrze jest duzo pic

Tak! Ból głowy, niechęć do czegokolwiek, spowolnienie reakcji, ogólne zmęczenie
to faktycznie odwodnienie!!! Kac to nie to samo co suchoty popijańskie.

Zimne pifko - tylko i wyłącznie. Najlepiej jest się leczyć tym, czym się
człowiek zatruł (alkohol).

*p*

1. Data: 2002-01-02 16:07:46

Od: "M.W." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paolo" <e...@n...e.pl> wrote in message
> Witam
> Proszę poradźcie mi co jest najlepsze na kaca posylwestrowego

Najlepiej wypocic to....
czyli rąbanie lasu w Bieszczadach albo cus w tym stylu...

to bolesna metoda ale pomaga..

Aha moze być tez woda ze źródełka w Godziszowie na Roztoczu (obok urzedu
gminy)

Obie metody sprawdzone

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2002-01-04 00:03:43

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna tez klinem, a potem klina klinem i tego kolejnym itd. Jak dobrze
pociagniesz, to sie zatrzymasz gdzies kolo nastepnego Bozego Narodzenia!
Chcialabym Cie wtedy zobaczyc!

pzdr

Kundzia nie od parady P. I. Janica

1. Data: 2002-01-04 12:01:00

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> Tak! Ból głowy, niechęć do czegokolwiek, spowolnienie reakcji, ogólne
zmęczenie
> to faktycznie odwodnienie!!! Kac to nie to samo co suchoty popijańskie.

Zgadzam sie z Ania. Przy spalaniu alkoholu organizm zuzywa bardzo duzo wody,
dlatego na drugi dzien przydaloby sie uzupelnic braki.

> Zimne pifko - tylko i wyłącznie. Najlepiej jest się leczyć tym, czym się
> człowiek zatruł (alkohol).

Ha, ha, ha! Po co sie pytasz skoro sam, jak widze, wiesz wszystko najlepiej
? :-))

ewelina

1. Data: 2002-01-05 07:34:45

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha, ha, ha! Po co sie pytasz skoro sam, jak widze, wiesz wszystko najlepiej
> ? :-))

Ja się pytam!!! Ja podaję najlepszy, najprostszy i najprzyjemniejszy sposób.

*p*

1. Data: 2002-01-05 09:08:22

Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się pytam!!! Ja podaję najlepszy, najprostszy i najprzyjemniejszy
sposób.

dzieki ktoremu popadasz szybko w alkoholizm

matka

Zapoznione urodziny - nadrabiamy
życzenia i pytanie o przepis na hrust lub faworki
Widzialam wroga!
Z deszczowej Kaliforni zycze
hej kuchnia.......