Zapper

1. Data: 2003-05-13 16:32:53

Temat: Zapper
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś używał Zappera?
Zauważyłem, że tego urządzenia nikt nie sprzedaje na Allegro. W
przeciwieństwie do Viofora, czy Bemera. Czyzby Zapper był tak dobry, że nikt
go nie sprzedaje na aukcji?
Pozdrawiam
Madab

2. Data: 2003-05-14 12:37:43

Temat: Re: Zapper
Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madab" <o...@p...onet.pl> wrote in

> Czy ktoś uzywal Zappera?
> Zauwazylem, ze tego urządzenia nikt nie sprzedaje na Allegro. W
> przeciwienstwie do Viofora, czy Bemera. Czyzby Zapper byl tak dobry,
> ze nikt go nie sprzedaje na aukcji?

A moze jest po prostu malo popularny ?
Sam bardzo jestem ciekaw, czy to dziala.
A jesli dziala, to czy dzieki rzeczywistemu niszczeniu pasozytow, czy tez jako
placebo ?

pozdrawiam,
Tomek.

3. Data: 2003-05-15 13:22:44

Temat: Odp: Zapper
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jesli dziala, to czy dzieki rzeczywistemu niszczeniu pasozytow, czy tez
jako
> placebo ?

Pewnie wszystkie lekarstwa działają jako placebo ;-)
Raz działają a raz nie. Jednym pomagają a innym nie. A chorych pełno wokół
nas.
pzdrw
Madab

4. Data: 2003-05-15 17:48:07

Temat: Re: Odp: Zapper
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madab wrote:

> [...]
>

> Pewnie wszystkie lekarstwa działają jako placebo ;-)
> Raz działają a raz nie. Jednym pomagają a innym nie. A chorych pełno wokół

A Ty w ogole wiesz co to jest to "placebo" co to ma wg Ciebie dzialac
jako "wszystkie" lekarstwa?

Anka

5. Data: 2003-05-15 18:49:58

Temat: Odp: Odp: Zapper
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty w ogole wiesz co to jest to "placebo" co to ma wg Ciebie dzialac
> jako "wszystkie" lekarstwa?

Ja wiem. A Ty wogóle posiadasz jakąś inteligencję?
Pewnie blondynka?

6. Data: 2003-05-15 19:21:03

Temat: Re: Odp: Odp: Zapper
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madab wrote:

> Ja wiem. A Ty wogóle posiadasz jakąś inteligencję?
> Pewnie blondynka?

Kolejna "dowcipna"?
Blad; ruda.
A "w ogole" to oddzielnie.

Anka

7. Data: 2003-05-16 09:51:27

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka ?azowska <a...@p...onet.pl> wrote in news:3EC3E89F.9000002
@poczta.onet.pl:

> Kolejna "dowcipna"?
> Blad; ruda.
> A "w ogole" to oddzielnie.

Dzieci, nie kloccie sie ;)

Anka, jesli wiesz cos o skutecznosci zappera, bo o tym jest watek, to napisz prosze.

pozdrawiam,
Tomek.

Szew okrezny na szyjce a uplawy...
Układ limfatyczny:otwarty czy zamknięty?
Ciąża a zmiana klimatu / wysokości
nabrzmialy gruczol? guz? pod brodawka sutkowa u mezczyzny
Wyniki analizy krwi.