Zapraszam

1. Data: 2003-08-11 19:17:09

Temat: Zapraszam
Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

do mojego albumu:
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Sonce1&Ru
brID=22163

Jeszcze nad nim popracuję:)!

Pozdrawiam-misia31(Lublin)

1. Data: 2003-08-11 19:30:29

Temat: Re: Zapraszam
Od: "Ada" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robótki śliczne.Mogę prosić o schematy maków i bławatków? Ada

1. Data: 2003-08-11 20:02:15

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do mojego albumu:
> http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Sonce1&Ru
brID=22163

Czy mam Twoja zgode na dołaczenie tego adresu do FAQ grupki?

Pusia(z zielonego jak palma w Maroku Białegostoku)

1. Data: 2003-08-11 20:14:34

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

brID=22163

> Czy mam Twoja zgode na dołaczenie tego adresu do FAQ grupki?
>
> Pusia(z zielonego jak palma w Maroku Białegostoku)

Oczywiscie, że tak.
misia31 z Lublina

1. Data: 2003-08-11 20:18:03

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robótki śliczne.Mogę prosić o schematy maków i bławatków? Ada
>
> --

Bedzie mały problemik, to były kanwy z nadrukiem...I co tu zrobić....?
misia31

1. Data: 2003-08-11 20:40:35

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy mogłabyś podać kolory do tej Matki Boskiej
(u Ciebie nazywa się ten obrazek Matka).
Robiłam juz ten obrazek, ale tak, jak było w oryginale
w "Racam Collectione" w odcieniach niebieskiego,
ale bardzo mi się również podoba ten brązowy.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-08-11 20:48:33

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do mojego albumu:
> http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Sonce1&Ru
brID=22163

> Jeszcze nad nim popracuję:)!

Śliczne obrazki.
Kiedy następne?

Pozdrawiam
Ela (Warszawa)

1. Data: 2003-08-11 21:29:35

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy mogłabyś podać kolory do tej Matki Boskiej
> (u Ciebie nazywa się ten obrazek Matka).
Prosze bardzo:
najciemniejszy braz -380 Anchor
ciemny braz - 358 Anchor
sredni braz - miałam resztki polskiej muliny, cos miedzy 440 a 442 Ariadny
jasny beż - 738 DMC

> Robiłam juz ten obrazek, ale tak, jak było w oryginale
> w "Racam Collectione" w odcieniach niebieskiego,

ja widziałam go w odcieniach od czarnego do szarego i od ciemnej
zieleni-takiej soczystej do jasnej (tez przecudne!)- to wtedy po raz
pierwszy miałam kontakt z haftem krzyżykowym, na moja zgubę ;)

> ale bardzo mi się również podoba ten brązowy.
> Pozdrawiam.
> Mira Z. (Wrocław)

Pozdrawiam-misia31 (Lublin)

1. Data: 2003-08-11 21:43:43

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śliczne obrazki.
> Kiedy następne?

Trzeba bedzie niestety troche :( poczekać. Obecnie pracuje nad wiekszym
projektem- Lanarte Flower Girl. Zaczyna sie już cos pokazywac ku mojej
uciesze :))). Praca miałaby szanse na szybsze dokończenie, gdyby nie moje
uzależnienie od komputerka i internetu i krzyżyków oczywiscie :) w formie
elektronicznej

Pozdrawiam- misia31(Lublin)

1. Data: 2003-08-12 20:45:54

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Praca miałaby szanse na szybsze dokończenie, gdyby nie moje
> uzależnienie od komputerka i internetu i krzyżyków oczywiscie :) w formie
> elektronicznej

Skąd ja to znam??????
Jak byłam "na odwyku" podczas urlopu, to skończyłam kolejną frywolitkę :)
Znów będę miała przymusowe leczenie, ciekawe jakie będą rezultaty?
Pozdrawiam
Ela (Warszawa)

tłumaczenie z hiszpańskiego
mam krosno :-))) - informacja dodatkowa