Zapraszam do lasu

191. Data: 2009-09-02 21:26:05

Temat: Re: Zapraszam do lasu
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> A te jaskinie i jamy to ogólnodostępne, czy tez trzeba wykupić
> abonament?
> Paulinka przerażona, budżet mi się sypie

Jestem z Tobą siostro <owija się delikatnie i wspierająco>

--
Pozdrawiam - Aicha

192. Data: 2009-09-02 21:26:06

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------------------

> :-DDD

Szczerzysz zęby tak ogólnie, czy masz mi coś szczególnego do
powiedzenia/napisania?

--

Paulinka

193. Data: 2009-09-02 21:28:32

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h7mo7g$mef$4@nemesis.news.neostrada.pl...
medea pisze:

> Stara wiedźma mocno śpi. A Wy się wszyscy bójcie.

A te jaskinie i jamy to ogólnodostępne, czy tez trzeba wykupić abonament?

--

Paulinka przerażona, budżet mi się sypie

Zrozumiałem. Wiesz - kilka dni mogę poczekać- ale bez przesady. Na jaskinie
i jamy jest tak niewlka dopłata, że w ciągu kilku dni pewno ją zbierzesz

serdecznie pozdrawiam

Chiron

194. Data: 2009-09-02 21:28:59

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

i jamy jest tak niewlka dopłata, że w ciągu kilku dni pewno ją zbierzesz

To ja może jednak pozostanę w mieście, a naturę pooglądam weekendowo na
włościach, które mi się w spadku ostaną.
--

Paulinka

195. Data: 2009-09-02 21:39:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Chłop w polu niech rządzi, a nie w lesie!

Ale ja z miasta, mamo! Nie poznałaś mnie? Z Zakopanego.

michał

196. Data: 2009-09-02 21:44:42

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]

i jamy jest tak niewlka dopłata, że w ciągu kilku dni pewno ją zbierzesz

Medea, powiedz tylko słowo, a Chiron sam zacznie muchomory zbierać.
Chiron, nie umiesz pisac nad delimiterem? Teksty muszę przeklejać. :)

197. Data: 2009-09-02 21:44:47

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Jestem z Tobą siostro <owija się delikatnie i wspierająco>

Aicha nie dla nas wysokogwaizdkowe jamy i jaskinie. Karimata i heja na
zieloną trawkę. Weź śpiwór.

--

Paulinka

198. Data: 2009-09-02 21:47:18

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> To z Ciebie wyszedł socjalista. Chcesz się wyłgać od płacenia- ot co

Jestem tu na zaproszenie, a nie korzystając z oferty.

michał

199. Data: 2009-09-02 21:51:16

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Medea, powiedz tylko słowo, a Chiron sam zacznie muchomory zbierać.
> Chiron, nie umiesz pisac nad delimiterem? Teksty muszę przeklejać. :)

Co- znowu wdepnąłem w ten cholerny delimiter? No tak, muszę bardziej uważać.
A jeśli idzie o ten las- Medea nie ma do niego żadnych praw- w
przeciwieństwie do mnie

serdecznie pozdrawiam

Chiron

200. Data: 2009-09-02 21:52:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Aicha nie dla nas wysokogwaizdkowe jamy i jaskinie. Karimata i heja
> na zieloną trawkę. Weź śpiwór.

Se liści nagarnę chociaż, coby młode przykryć. Za liście jeszcze płacić
nie kazują.

--
Pozdrawiam - Aicha

Wyksztalceni w Niemczech