Zapraszam do obejrzenia 19 w niedzielę o 15.00 w TVP3 "INTEGRACJA" moich urządzeń samoróbek.

1. Data: 2005-06-18 12:05:28

Temat: Zapraszam do obejrzenia 19 w niedzielę o 15.00 w TVP3 "INTEGRACJA" moich urządzeń samoróbek.
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do obejrzenia 19 w niedzielę o 15 w TVP3 program " Integracja "
zaprezentowane chyba będą ( jeśli zmontują materiał filmowy) zrobione przeze
mnie " moje urządzenia samoróbki ".

Zrobiłem sam sobie w wolnym czasie sporo różnych urządzeń które bardzo
ułatwiają mi i mojej żonie codzienne życie, (no oczywisci ja myślę,
projektuje i finansuje a mój pracownik wykonuje).
Wiecie jak to jest w branży ogrodniczej a konkretnie wyrób doniczek, jest
czas kiedy się robi na magazyn i wtedy mam czas na majsterkowanie różnych
urządzeń.
Jestem po skoku do wody - tetraplegia.

Urządzenie moje to.

Przystawka do mocowania podnośnika przy łóżku - ciekawie zrobione umocowanie
podnośnika bezpośrednio na łóżku w celu szybkiego, łatwego i bezpiecznego
wkładania mnie na łóżko, wózek kąpielowy itp.

Podjazdy szynowe nieskładane 2.2 m.- wykonałem dwie pary dla siebie ale tych
chyba nie sfilmowali.

Składane podjazdy 3.2 metra - te podjazdy wyszły mi całkiem nieżle jak
profesjonalny wyrób, nowe kupione tego typu kosztują kilka tysięcy zł

Przyczepka dodatkowych akumulatorów do wózka elektrycznego na długie
wycieczki - myślę że to też ciekawy pomysł który pozwala mi na bardzo długie
wycieczki z żoną bez obaw że zabraknie energii.

Przyczepka do spacerów wózkiem elektrycznym razem z żoną - jeżdzimy często
do lasu na grzyby, czy na spacer z pieskiem i wtedy żona nie musi brać
roweru, lub też można przyczepki używać do przewożenia wiekszych zakupów.

Podnośnik do samochodu zamocowany bezpośrednio w samochodzie i zrobiony żeby
żona bez trudu mogła włożyć mnie z wózka na siedzenie z przodu obok
kierowcy. Podnośnik do samochodu jest lekki z możliwością wyjmowania i
przełożenia do przystawki na kołach którą też zrobiłem do przełożenia mnie w
namiocie na materac kiedy wyjedziemy na wczasy pod namiotem. Ten podnośnik
to perełka z moich samoróbek. Dużo czasu i pracy trzeba było włożyć
projektując tylko z małego zdjęcia z katalogu metodą prób i błedów takie
urządzenie. Działa super.

Urządzenie mocujące holowane przyczepki do wózka elektrycznego - też trzeba
było dużo myśleć i pracy włożyć żeby zrobić taką nakładkę holowniczą do
mojego wózka INVACARE G40 solidnie i żeby było bardzo bezpieczne.

Urządzenia moje może będą też publikowane w najnowszej "INTEGRACJI" bo
wysłałem ich opisy i zdjęcia na konkurs innowatorów ogłoszony w TVP3 i "
INTEGRACJI " który wygrałem. Także wyślę opisy i zdjęcia na www.
tetraplegik.com

Ciekawe jak wypadła prezentacja " moich urządzeń samoróbek ". Kiedy
przyjechali do mnie z telewizji to zaczął padać deszcz i trochę było
pośpiechu przy filmowaniu.

Co sądzicie o moich urządzeniach " samoróbkach "?

Pozdrawiam i chętnie służę pomocą jeśli ktoś zechce sam też coś takiego dla
siebie zrobić.
GG 1981255 lub Skype - mirekzmarek
Mirek

2. Data: 2005-06-18 12:16:46

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba było dużo myśleć i pracy włożyć żeby zrobić taką nakładkę
> holowniczą do mojego wózka INVACARE G40 solidnie i żeby było bardzo

Mam INVACARE STORM3 EURO, czy to urzadzenie pasowaloby rowniez do niego?

Leszek

3. Data: 2005-06-18 19:24:07

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam INVACARE STORM3 EURO, czy to urzadzenie pasowaloby rowniez do niego?

Sztorm to inny typ wózka i nie ma zderzaków ochronnych tak jak G40 i trzeba
by chyba wymyślić mocowanie do ramy wózka.
Mirek

4. Data: 2005-06-20 14:03:00

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sztorm to inny typ wózka i nie ma zderzaków ochronnych tak jak G40 i
> trzeba by chyba wymyślić mocowanie do ramy wózka.

Tak, to jest cos posredniego miedzy typowo terenowym wozkiem G40, a wozkami
pokojowymi tej firmy i prawde mowiac nie bardzo widze miejsce z tylu, do
ktorego daloby sie cokolwiek przymocowac bo jedynym elementem, ktory
znajduje sie miedzy tylnymi kolami tego wozka jest wykonana z tworzywa
sztucznego obudowa akumulatorow.

Ciekawe te twoje pomysly. Szkoda, ze tak malo czasu poswiecili im autorzy
tego programu.

Leszek

> Mirek

utrata renty pracującego ?