Zapraszam na stronę Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pile

1. Data: 2003-10-14 18:13:28

Temat: Zapraszam na stronę Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pile
Od: "Beata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na stronę Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pile

www.sp2pila.republika.pl

2. Data: 2003-10-14 22:25:57

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata wrote:
> Zapraszam na stronę Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pile
>
> www.sp2pila.republika.pl

1.
Ładniutka stronka i w mojej Mozilli wygląda bardzo ładnie:-)
Nie jest to częste zjawisko - gratuluję!
2.
Nawet Flash do przyjęcia, mimo że nie wnosi nic nowego
do treści, a ja Flashu z zasady nie lubię. Dodaj trochę zdjęć
z imprez, oczywiście miniaturki z możliwością powiększenia.
4.
Zdziwił mnie blak e-maili nauczycielskich, no ale może dbają
o prywatność, jednak jakieś adresy dyrektora i pedagoga
szkolnego mogłyby być podane.
5.
Zasadnicze sprawy, to przepisowa strona kodowa zamiast charset
1250 i jakieś "ogonkify" albo cóś.
6.
Warto dodać też jakieś "Keywords" w nagłówku, żeby lepiej
przyciągało przeglądarki, choć to może nie leży na czele
Twoich priorytetów.

powodzenia
J.

3. Data: 2003-10-15 13:36:34

Od: iwona <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jonasz napisał(a):

> [...]
> Warto dodać też jakieś "Keywords" w nagłówku, żeby lepiej
> przyciągało przeglądarki, choć to może nie leży na czele
> Twoich priorytetów.

A jaki mają związek keywords z przegladarkami? Chyba żaden...

pzdr

--
iwona
:: http://republika.pl/zsi_lubin/ ::

4. Data: 2003-10-15 13:38:54

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata napisał:

> Zapraszam na stronę Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pile
>
> www.sp2pila.republika.pl

Stronka elegancka, ale niestey nie otwiera sie w mojej Mozilli
(ogldalam w explorerze)
Pozdrawiam. Beazuku

5. Data: 2003-10-15 14:25:46

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwona wrote:
> A jaki mają związek keywords z przegladarkami? Chyba żaden...

The first step in building and optimizing your web page is
finding the correct keywords and key phrases that properly
reflect the theme and content of your page. We use these keywords
in the title, meta tags and text of the site to attract
"targeted" visitors and to gain high rankings in search engines.
cytat z http://www.yourkeywords.com/

Przeglądarki korzystają z wyszukiwarek, to wszystko.

Niektóre wyszukiwarki internetowe opierają się na stronach
zgłaszanych przez ich twórców, inne korzystają z zasobów
zebranych przez "stare" wyszukiwarki, a inne aktywnie
przeglądają internet w poszukiwaniu ciekawych haseł
i wciągają znalezione strony do swej bazy danych.

Wypada jednak mieć tytuł strony "składny", natomiast Keywords
to po prostu lista słów kluczowych. Niektórzy dla podniesienia
atrakcyjności podają rzeczy nie związane z treścią, np. sex,
Harry Potter, Małysz itd. To oczywiście brzydko...

J.

6. Data: 2003-10-15 15:17:54

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> Stronka elegancka, ale niestey nie otwiera sie w mojej Mozilli

A w moim Ognioptaku i owszem. Drażni tylko to:
<cit.>
Strony zoptymalizowane do rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli
i przeglądarki Internet Explorer 6.0
</cit.>
Na szczęście to nieprawda ;) Wszystkie tabele są na 740px, a i oglądać na czymś
innym niż exploder też się da.

--
RomanS
http://www.pse.of.pl - faq grupy pl.soc.edukacja

7. Data: 2003-10-15 15:37:19

Od: iwona <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jonasz napisał(a):

> [...]
> Przeglądarki korzystają z wyszukiwarek, to wszystko.

>[...]

A tego to juz kompletnie nie rozumiem. Przeglądarka przecież słuzy
przeglądaniu sieci - IE, Mozilla, Opera, NN, itp...

pzdr

8. Data: 2003-10-15 17:04:37

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwona wrote:

> A tego to juz kompletnie nie rozumiem. Przeglądarka przecież słuzy
> przeglądaniu sieci - IE, Mozilla, Opera, NN, itp...
> pzdr

No dobra, przejęzyczyłem się. Twoje na wierzchu.

Zrób jednak eksperyment i napisz w polu adresów
twojej przeglądarki fiat albo audi, u mnie daje
to niezłe rezultaty. Przeglądarki są sprzężone
z wyszukiwarką(ami).

end of thread

J.

9. Data: 2003-10-15 18:24:19

Od: iwona <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jonasz napisał(a):

> No dobra, przejęzyczyłem się. Twoje na wierzchu.

Dzieki ;)

> Zrób jednak eksperyment i napisz w polu adresów
> twojej przeglądarki fiat albo audi, u mnie daje
> to niezłe rezultaty. Przeglądarki są sprzężone
> z wyszukiwarką(ami).

W Mozilli przy wyłączonym dopasowywaniu nazw domen nic sie nie dzieje :)

EOT :)

pzdr

--
iwona
:: http://republika.pl/zsi_lubin/ ::
:: nuda panie chyba czas na prowokację [nosowska] ::

Praktyki
Co w tej telewizji gadają
STUDIA J.FRANCUSKI
GDZIE ZNALEZC PROGRAMY NAUCZANIA_policealne studium zawodowe
umowa o prace