Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych

11. Data: 2001-01-17 12:15:09

Temat: Re: Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych
Od: "Maciek M" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Spotkać kogoś na tym chat-cie graniczy z cudem !!! Czy w ogóle ktoś z
szanownych grupowiczów tam zagląda ?

Pozdrawiam
Maciek M.

12. Data: 2001-01-17 16:35:32

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bodzio napisał(a):

> Witajcie! :)))
> Ja postanowiłem w tym miesiącu zacząć się ograniczać ze względu na rachunki
> telefoniczne, ale jakoś w lutym podłączam się na stałe, więc będę częściej
> się odzywał i na poland/inwalidzi napewno czasem będę, ale to dopiero w
> lutym. :(

ciach
To juz nie dlugo:)
Acha Bodziu tnij troche posty bo ja stale loncze moze bede mial wiosna
ale to moooze:(
3mka Apik
a...@c...pl

13. Data: 2001-01-18 08:38:02

Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Macku!
Nie wiem w jakich godzinach zagladales na chat,ale jak juz pisałam z uwagi na to że
chat jest rzecza nowa (ma dopiero tydzien)a chcacych pogadac jest jeszcze malo
ZAPRASZAMY PO 22.Poza tym wiekszosc z nas korzysta z uslug TP.SA.i stad ta godzina.
Owszem zagladaja tam ludzie (wczoraj wieczorem bylo 10 osob) ale musisz na
www.strony.poland.com/inwalidzi/ zajrzec po 22-wtedy jest tam z kim pogadac.
Natomiast jezeli chcesz pogadac w innych godzinach napisz do mnie maila a...@w...pl
ja zobacze co da sie zrobic!

Pozdrawiam
Agata

14. Data: 2001-01-18 09:51:23

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Kopeć <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:946dcq$9f$...@i...cnt.pl...
[...]

> ZAPRASZAMY PO 22.Poza tym wiekszosc z nas korzysta z uslug TP.SA.
> i stad ta godzina.

Witam!

Od zeszłego roku TPSA oferuje 6 min. jednostkę taryfikacyjną dla numeru 0202122
w godzinach od 18:00 do 8:00 i całą dobę w soboty i niedziele oraz dni
świąteczne.

Nie wiesz o tym, czy ja nie wiem, że się coś znowu zmieniło i nabijam im
niepotrzebnie kasę?

--
Pozdrawiam.
Pearl

15. Data: 2001-01-18 11:37:36

Od: m...@i...org.pl (Krzysztof Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

zaglądam

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

16. Data: 2001-01-18 13:27:39

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kowalczyk napisał(a):

> zaglądam

Ja teraz byłem:( i pustki

3mka Apik
a...@c...pl

17. Data: 2001-01-19 06:21:38

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ja sie staram ale baaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrdzo wolno sie ta strona czyta
i to chyba wina serwera.
pozdro
arek

18. Data: 2001-01-19 17:03:59

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pearl <p...@p...onet.pl>
> [...]
> świąteczne.
>
> Nie wiesz o tym, czy ja nie wiem, że się coś znowu zmieniło i nabijam im

Witam Pearl

Masz racje z naliczaniem impulsow dla numeru 0202122
Fakycznie z koncem roku cos takiego zrobili
Chyba ze znowu byla jakas zmiana :-(
ale do tej pory nic nie slyszalem
W kazdym razie ja nabijam impulsy tak jak Ty

--

Pozdr. - RS/Szymon
r...@p...onet.pl

19. Data: 2001-01-23 11:52:07

Od: "Jarek" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów !!!
Dziękuję Wam, że czasem zaglądacie na nasz chat. Niestety, duża część z nas
korzysta z łącz TPSA, w związku z czym raczej nie korzysta z chata w dzeń,
lecz podobnie jak ja ok godziny 22-23, wtedy jednostka taryfikacyjna jest
naliczana co 6 minut (już od 18:00). O tej porze właśnie miałem okazję już
kilkakrotnie spotkać kilka osób, zawsze w tych godzinach można z kimś
porozmawiać :))) Pozdrawiam wszystkich znajomych, których miałem przyjemność
tam spotkać :))) Mam też nadzieję, że strona się zapełni i nie będzie na
niej wyłącznie chat i "Księga gości" do której wpisywania się również
zapraszam. :))).

Sport ON
[bez tematu]
Prosba o pomoc