Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Re: Re: Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych
Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@i...org.pl (Krzysztof Kowalczyk) napisał / wrote:

> jak się zarejesrowac
Wchodzisz na strone: www.strony.poland.com/inwalidzi/ i klikasz na ikonke chat-room.
Komputer wtedy prosi Cie o podanie imienia lub pseudonimu i jezeli zarejestrowales to

imie lub pseudonim w polchacie prosi rowniez o haslo.Podajesz mu wymyslony przez
siebie
pseudonim lub imie,dajesz enter,kompurer sie laczy i juz jestes na chacie.Dzis po 22
tez napewno kogos tam znajdziesz!
Pozdrawiam
Agata

2. Data: 1969-12-31 23:59:59

Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy pamiętacie ale jakiś czas temu pisałam że warto by założyć
czat na którym ludzie z grupy mogliby pogadać.Po mojej wiadomości odezwał się do mnie

Jarek i zrobił dla nas stronę z chatem.(Jarku bardzo Ci za to dziękuję!!!)
Dzisiaj mam zaszczyt zaprosic was do wspólnego czatowania

www.strony.poland.com/inwalidzi/

Narazie jeszcze nikogo tam nie ma ale jak chcecie to wstąpcie tam dzisiaj po 22 a
napewno albo mnie albo Jarka tam zastaniecie.
Jednoczeście mam do Was prośbę-jak sami zobaczycie mamy też strone-jeżeli macie
propozycje o czym warto by napisać na stronie dla niepełnosprawnych to proszę piszcie

do mnie a...@w...pl
A może ktoś z Was podjął by się pisania razem ze mną tekstów na tej stronie?
Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam na chat
Agata

3. Data: 1969-12-31 23:59:59

Od: Czesław Klott <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Kopeć <a...@w...pl> napisał / wrote:

> [...]
> Jarek i zrobił dla nas stronę z chatem.(Jarku bardzo Ci za to dziękuję!!!)
> Dzisiaj mam zaszczyt zaprosic was do wspólnego czatowania

Chcialem wejsc, ale sie dowiedzialem, ze musze nabyc karte muzyczna z mikrofonem.
To glosniki chyba tez. To nie pogadamy :(((

--
Pozdrowienia Czeslaw <c...@p...wp.pl>

4. Data: 2001-01-14 13:04:16

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Kopeć" napisał(a):

> [...]
> Jarek i zrobił dla nas stronę z chatem.(Jarku bardzo Ci za to dziękuję!!!)
> Dzisiaj mam zaszczyt zaprosic was do wspólnego czatowania

Jest jeszcze IRC - kanał #Inwalidzi :)

Z pozdrowieniami

Jacek K.

5. Data: 2001-01-14 14:14:58

Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Agata
>
> Dzisiaj znowu po 21 spotykamy się żeby pogadać.Zapraszam i mam nadzieje ze od dziś
codziennie wieczorem tj po 21 będziemy się spotykać na chacie.
Agata

6. Data: 2001-01-14 16:30:45

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Kopeć" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam,

> [...]
/.../

> codziennie wieczorem tj po 21 będziemy się spotykać na chacie.

Byłem tam parę razy i puściutko na "VOICE - CHAT":-(((
No może nie o tym czasie.

Napisz mi Agato jak posługiwać się tam "CHAT - ROM" gdyż
wymagane jest tam:

Imię lub pseudonim - ?
(nie wymaga) hasło - ?

Z tym "hasło" to nie jest chyba tak jak w tych nawiachach;-)

Ciekaw jestem jak to działa na łączach Niemcy - Polska.
Za chwilę będę na gadu - gadu ( moj gg 485880) no i na
www.strony.poland.com/inwalidzi/

Ciekawe czy spotkam tam jakiegoś "zbłąkanego":-)

pozdr. - Józek

7. Data: 2001-01-14 22:03:56

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

ciach

> Ciekawe czy spotkam tam jakiegoś "zbłąkanego":-)
>
> pozdr. - Józek

Bylem tam 10 min temu pogadalismy ciuteK:)

3mka Apik
a...@c...pl

8. Data: 2001-01-14 22:36:51

Od: m...@i...org.pl (Krzysztof Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

jak się zarejesrowac

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

9. Data: 2001-01-15 09:06:29

Od: "Bodzio" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie! :)))
Ja postanowiłem w tym miesiącu zacząć się ograniczać ze względu na rachunki
telefoniczne, ale jakoś w lutym podłączam się na stałe, więc będę częściej
się odzywał i na poland/inwalidzi napewno czasem będę, ale to dopiero w
lutym. :(

Pozdrawiam
Bodzio

Bogusław Troczewski

[...]