Re: Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych

From: "JC" <J...@t...de>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych
Date: Sun, 14 Jan 2001 17:30:45 +0100

"Agata Kopeć" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:93sfku$lsk$1@i26.cnt.pl...

Witam,

> [...]
/.../

> codziennie wieczorem tj po 21 będziemy się spotykać na chacie.

Byłem tam parę razy i puściutko na "VOICE - CHAT":-(((
No może nie o tym czasie.

Napisz mi Agato jak posługiwać się tam "CHAT - ROM" gdyż
wymagane jest tam:

Imię lub pseudonim - ?
(nie wymaga) hasło - ?

Z tym "hasło" to nie jest chyba tak jak w tych nawiachach;-)

Ciekaw jestem jak to działa na łączach Niemcy - Polska.
Za chwilę będę na gadu - gadu ( moj gg 485880) no i na
www.strony.poland.com/inwalidzi/

Ciekawe czy spotkam tam jakiegoś "zbłąkanego":-)

pozdr. - Józek

14.01 Apik
14.01 Krzysztof Kowalczyk
15.01 Bodzio
31.12 Agata Kopeć
15.01 Krzysztof Kowalczyk
17.01 Apik
17.01 Maciek M
18.01 Agata Kopeć
18.01 Krzysztof Kowalczyk
18.01 Apik
19.01 algraf
18.01 Pearl
19.01 RS/Szymon
23.01 Jarek
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla