Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych

następny post »
From: Agata Kopeć <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych
Date: Sat, 13 Jan 2001 10:15:15 +0-500

Nie wiem czy pamiętacie ale jakiś czas temu pisałam że warto by założyć
czat na którym ludzie z grupy mogliby pogadać.Po mojej wiadomości odezwał się do mnie

Jarek i zrobił dla nas stronę z chatem.(Jarku bardzo Ci za to dziękuję!!!)
Dzisiaj mam zaszczyt zaprosic was do wspólnego czatowania

www.strony.poland.com/inwalidzi/

Narazie jeszcze nikogo tam nie ma ale jak chcecie to wstąpcie tam dzisiaj po 22 a
napewno albo mnie albo Jarka tam zastaniecie.
Jednoczeście mam do Was prośbę-jak sami zobaczycie mamy też strone-jeżeli macie
propozycje o czym warto by napisać na stronie dla niepełnosprawnych to proszę piszcie

do mnie a...@w...pl
A może ktoś z Was podjął by się pisania razem ze mną tekstów na tej stronie?
Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam na chat
Agata

31.12 Czesław Klott
14.01 Jacek Kruszniewski
14.01 Agata Kopeć
14.01 JC
14.01 Apik
14.01 Krzysztof Kowalczyk
15.01 Bodzio
31.12 Agata Kopeć
15.01 Krzysztof Kowalczyk
17.01 Apik
17.01 Maciek M
18.01 Agata Kopeć
18.01 Krzysztof Kowalczyk
18.01 Apik
19.01 algraf
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla