Zaproszenie do strony o ogródku.

11. Data: 2006-01-03 20:47:17

Temat: Re: Zaproszenie do strony o ogródku.
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Mnie to wygląda na brunerę. :-)
> Pozdrawiam pobieżnie Ja...cki

Też słyszałam takie głosy ale nie sądzisz ze są za bardzo szpiczaste no
i w takim słońcu bez przypalenia ?
Toż to koniec lata sądząc po wypalonej trawie a liście "brunery"
zieloniutkie ... wydaje mi się że coś innego ...

Serdecznie Miłka

12. Data: 2006-01-03 21:47:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Toż to koniec lata sądząc po wypalonej trawie a liście "brunery"
> zieloniutkie ... wydaje mi się że coś innego ...

Moje, te rosnące w słońcu nie przypaliły się, wyglądały bardzo ładnie przez
caly sezon.

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2006-01-03 22:02:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje, te rosnące w słońcu nie przypaliły się, wyglądały bardzo ładnie
przez
> cały sezon.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Hmm ... Ty także uważasz ze to brunnery ?

Serdecznie Miłka

14. Data: 2006-01-03 22:21:31

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jan 2006 22:47:50 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Moje, te rosnące w słońcu nie przypaliły się, wyglądały bardzo ładnie przez
> caly sezon.

Gatunek u mnie się nie przypala nawet przy mocnym nasłonecznieniu,
natomiast jedna z odmian miała (w półcieniu) podpalone od słoneczka liście.
Na pierwszy rzut oka tez wydawało mi się, ze to brunnera, ale mam
wątpliwości - przydałoby się lepsze zdjecie.

Marta

15. Data: 2006-01-04 11:01:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm ... Ty także uważasz ze to brunnery ?

A tego nie wiem, możliwe, ale właśnie za szpiczaste, one mi się kojarzą
nieco z liścimi żeleźniaka.

Pozdrawiam
Kaśka

16. Data: 2006-01-04 11:32:56

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tego nie wiem, możliwe, ale właśnie za szpiczaste, one mi się kojarzą
> nieco z liścimi żeleźniaka.

Może po prostu Paweł wie i nam powie:))Lub zapyta mamy...

Pozdrawiam, Lilka

Informacja
Amsonia
Zaproszenie
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?