1. Data: 2013-05-07 20:28:38

Temat: Zaproszenie do udziału w projekcie badawczym
Od: Agnieszka Izdebska <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

przepraszam za post tylko pośrednio związany z tematem grupy, mam nadzieje, że nikogo
tym nie urażam.

Pozwalam sobie napisać z zaproszeniem do udziału w badaniach prowadzonych w ramach
pracy doktorskiej przygotowywanej w Instytucie Psychologii UAM a także będących
częścią projektu finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Prowadzone badania są zarazem trudne jak i ważne. Ich tematem oraz celem jest
zrozumienie sytuacji kobiet o różnych - zarówno chcianych jak i niechcianych -
doświadczeniach seksualnych w okresie dzieciństwa i/lub dorosłości oraz ich związku z
cechami osobowości oraz warunkami codziennego życia.
Wyniki posłużą do opracowania wytycznych dla programów mających na celu zmniejszanie
ryzyka przeżywania niechcianych doświadczeń seksualnych oraz programów pomocy osobom,
które takie doświadczenia już miały.
Udział w badaniach jest całkowicie anonimowy i częściowo realizowany może być przez
Internet.

Realizowany projekt dotyczy aktualnie wyłącznie grupy kobiet powyżej 23 roku życia
przebywających na stałe lub okresowo w Poznaniu oraz pobliskich miejscowościach.
Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi realizowanego projektu oraz do
wzięcia w nim udziału na stronie: http://badanet.amu.edu.pl/ai/
Ewentualne pytania proszę kierować na mój adres: i...@a...edu.pl

Z wyrazami szacunku,
Agnieszka Izdebska

2. Data: 2013-05-07 20:37:05

Temat: Re: Zaproszenie do udziału w projekcie badawczym
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 20:28, Agnieszka Izdebska pisze:
> [...]
> Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi realizowanego projektu oraz

A urażasz, do roboty byśta się wzięli zamiast zajmować się nikomu
niepotrzebnymi bzdetami.

3. Data: 2013-05-07 20:42:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> A urażasz, do roboty byśta się wzięli zamiast zajmować się nikomu
> niepotrzebnymi bzdetami.

Napiasz nam potrzebny bzdecie cos o swoje robocie.

4. Data: 2013-05-07 20:55:01

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 20:37, Trybun <Y...@y...com> wrote:
> [...]
pracy doktorskiej przygotowywanej w Instytucie Psychologii UAM a tak e b d cych cz ci
projektu finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wy szego.

zrozumienie sytuacji kobiet o r nych - zar wno chcianych jak i niechcianych - do
wiadczeniach seksualnych w okresie dzieci stwa i/lub doros o ci oraz ich zwi zku z
cechami osobowo ci oraz warunkami codziennego ycia.
zmniejszanie ryzyka prze ywania niechcianych do wiadcze seksualnych oraz program w
pomocy osobom, kt re takie do wiadczenia ju mia y.
Internet.

przebywaj cych na sta e lub okresowo w Poznaniu oraz pobliskich miejscowo ciach.
do wzi cia w nim udzia u na stronie:http://badanet.amu.edu.pl/ai/

> A ura asz, do roboty by ta si wzi li zamiast zajmowa si nikomu
> niepotrzebnymi bzdetami.

No w obecnych czasach w PL to ona ma mnóstwo roboty, jeszcze z takim
tematem, gdzie w katolickiej polsce kobiety się poniża i tym samym
zachęca do przemocy do kobiet, więc ofiar jest ogrom. A polacy
zagranicą są uważani za gwałcicieli, czyli przenoszą realia podczas
wyjazdu w inne kraje.

5. Data: 2013-05-07 20:56:25

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 20:42, Ghost pisze:

> Napiasz nam potrzebny bzdecie cos o swoje robocie.

Nie stawaj w obronie kogoś kto lubi realizować swoje hobby i chore
ambicje za kasę podatnika.

6. Data: 2013-05-07 21:02:33

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 20:56, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Nie stawaj w obronie kogo kto lubi realizowa swoje hobby i chore
> ambicje  za kas podatnika.

Staje po stronie ciężko pracującej osoby, bo dla ciebie praca
intelektualna o wiele trudniejsza od machanie łopatą jest nic nie
warta, a problem rakowacenia relacji do kobiet, to nie twoja dupa.

7. Data: 2013-05-07 21:03:47

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 20:55, LaL pisze:

> [...]
> zachęca do przemocy do kobiet, więc ofiar jest ogrom. A polacy
> zagranicą są uważani za gwałcicieli, czyli przenoszą realia podczas

Nic do tych spraw nie wniesie nauka. Dorosłego człowieka naprawdę nie
muszą o tych sprawach informować jajogłowi. I tak trochę obok tematu -
wiesz co wymyśliła zgraja darmozjadów z jakiegoś polskiego uniwerku? Nie
jakiś prototyp taniego wózka dla inwalidów, czy nowy pojazd dla
zmotoryzowanych.. - oni zrobili pojazd do poruszania się na Marsie! To
nie żart - wczoeaj podawali to z dumą w Wiadomosciach.

8. Data: 2013-05-07 21:07:46

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 21:02, LaL pisze:

> Staje po stronie ciężko pracującej osoby, bo dla ciebie praca
> intelektualna o wiele trudniejsza od machanie łopatą jest nic nie
> warta, a problem rakowacenia relacji do kobiet, to nie twoja dupa.

Istotnie takich co to w XXI wieku pracują nad stadnym zachowaniem stada
ludzkiego w trybie natychmiastowym wysłałbym na Workutę, do wycinania
tajgi. Tam by się nauczyli życia i szacunku do pracy.

9. Data: 2013-05-07 21:09:29

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 21:03, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Nic do tych spraw nie wniesie nauka. Doros ego cz owieka naprawd nie
> musz o tych sprawach informowa jajog owi. I tak troch obok tematu -
> wiesz co wymy li a zgraja darmozjad w z jakiego polskiego uniwerku? Nie
> jaki prototyp taniego w zka dla inwalid w, czy nowy pojazd dla
> zmotoryzowanych.. - oni zrobili pojazd do poruszania si na Marsie! To
> nie art - wczoeaj podawali to z dum w Wiadomosciach.

Co ci się komuna przypomina i pałowanie studentów, gdzie debili ze wsi
podpuszczano że to niebieskie ptaki. ? To przestań chodzić do lekarzy
jeśli to nie jest cieżka praca , sam się lecz.

10. Data: 2013-05-07 21:18:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie stawaj w obronie kogoś kto lubi realizować swoje hobby i chore ambicje
> za kasę podatnika.

Nie ustawiaj mnie cwoku, tylko pisz czym zajmujesz.

Przykład mądrego narodu
Zło degeneruje wyznawców
Retoryka nienawiści
Infantylizm