Zapytanie Informatyka ??????????????

1. Data: 2001-11-26 15:59:22

Temat: Zapytanie Informatyka ??????????????
Od: "EDGAR :\)" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :))))
Przepraszam że zadaję to pytanie tutaj. Ale nie wiem gdzie je umieścić
:((( może ktoś podpowie.
Piszę referat (przedmiot: Urządzenia Techniki Komputerowej) temat : Opisz
cykl rozkazowy- przetwarzania, pobierania i wydalany na wyjście.
Gdzie w net mogę znaleźć coś na ten temat.

Z góry dziękuję :) za podpowiedź :)

Pozdrawiam wszystkich :)

1. Data: 2001-12-06 17:29:19

Temat: Re: Zapytanie Informatyka ??????????????
Od: "olo" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EDGAR :)" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cykl rozkazowy- przetwarzania, pobierania i wydalany na wyjście.
> Gdzie w net mogę znaleźć coś na ten temat.
IMVHO temat ma dotyczyć pracy jakiegoś mikrokomputera, lub komputera. Jeżeli
nie zadano konkretnej architektury, to chyba najlepiej wybrać jakąś książkę
o prostych mikroprocesorach, gdzie będzie jakaś przykładowa architektura i
sposób jej działania opisany.

olo

Awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego - prosze o pomoc.
Koncert Edyty Geppert oraz Grupy Przechowalnia
Jaka mlodziez ?
[SPAM] Sprzedam Cutting Edge Intermediate
ANGIELSKI - DOBRZE I TANIO: BEATA, 022 / 834-64-96