Awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego - prosze o pomoc.

1. Data: 2001-11-25 22:17:45

Temat: Awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego - prosze o pomoc.
Od: "WITEK" <w...@m...atr.bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje przykładu analizy przypadku.
Z góry dziękuje za pomoc.
Info najlepiej na priv: w...@m...atr.bydgoszcz.pl

1. Data: 2001-11-30 11:30:31

Od: "BARBARA BOCHENEK" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WITEK <w...@m...atr.bydgoszcz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Poszukuje przykładu analizy przypadku.
> Z góry dziękuje za pomoc.
> Info najlepiej na priv: w...@m...atr.bydgoszcz.pl
>

> NIE ZAWRACAJ SOBIE GŁOWY AWANSEM!

1. Data: 2001-12-02 08:34:03

Od: Krzysztof Kudlacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "BARBARA BOCHENEK" <b...@p...onet.pl> napisał
wiadomość news:9u7qkh$5lf$1@news.tpi.pl:

>> NIE ZAWRACAJ SOBIE GŁOWY AWANSEM!

Dokładnie tak! ;-/

Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
--
.:. very personal (head)log : http://not-me.pl
GH/GP/GSS d- s:+ a35 C++ L+ W+++ N++ K- w O-- M-- PS--- PE+ Y+ PGP++ t---
5-- X++++ R- b++ DI- D-- G e+++ h---- r+++ z+++

1. Data: 2001-12-02 10:16:11

Od: "Sławomir Żaboklicki" <z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kudlacik" <u...@n...pl> napisał w wiadomości
> Demon internetowy "BARBARA BOCHENEK" <b...@p...onet.pl>
napisał
> wiadomość news:9u7qkh$5lf$1@news.tpi.pl:

> Dokładnie tak! ;-/

Dlaczego?
SZ

1. Data: 2001-12-02 15:54:01

Od: "WITEK" <w...@m...atr.bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <z...@k...chip.pl> napisał w
wiadomości news:3c09ffde$1@news.vogel.pl...

> Użytkownik "Krzysztof Kudlacik" <u...@n...pl> napisał w wiadomości
> napisał

> Dlaczego?
> SZ

Juz sobie zawróciłem

1. Data: 2001-12-02 17:16:29

Od: Krzysztof Kudlacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Sławomir Żaboklicki" <z...@k...chip.pl> napisał
wiadomość news:3c09ffde$1@news.vogel.pl:

> Dlaczego?

Bo IMHO to mydlenie oczu "środowisku". Polega ono na tym, że obiecuje się
ludziom zyski, których nie dostaną. Zysk ma polegać na większych zarobkach
jak najszerszej grupy ludzi. Zaś tego skutecznie zrobić się nie da, bo
kołderka finansowa jest za krótka. Zatem odpowiednie komisje kwalifikacyjne
dośc szybko dostaną instrukcję, żeby ilość zdających (osiągających "awans
zawodowy") ograniczyć do jednostek (ilości jednocyfrowej że tak powiem).
Ponadto - na awans trzeba "zapracować", co jak dotąd raczej działa
dokładnie tak, jak za czasów komuny - czyli staranie się polega na
zbieraniu papierów (jak mawiał mało parlamentarnie mój znajomy:
"dupochronów"). Jak zbierzesz odpowednią ilość papierów możesz "awansować"
- niezależnnie od twojej wiedzy, umiejętności, osobowości charyzmy (lub jej
braku). Obserwowałem to w pobliskiej szkole - "awans" osiągnęła osoba,
która reprezentuje pod ww. względami poziom żenujący, ale dupochronów ma
naprawdę dużo. Ponadto - zbierając dupochrony musisz wydać na to *własne*
pieniądze. Bez żadnej nadziei na ich odzysk. I jeszcze inna strona "awansu"
- polska szkoła nie co do struktury, hierarchii zawodowej jest płaska: są
nauczyciele i jest dyrektor (+ ew. zastępca - sekretarkę pominę). Więc
człeku - jak wysoko chcesz awansować? (się pytam raczej retorycznie). Jak
wyobrażasz sobie "ścieżkę awansu zawodowego"? To pytania nader absurdalne w
przypadku nauczycieli. No coż, pół biedy, kiedy twój mąż/żona ma jakiś
"biznes", to wtedy możesz dla rozrywki (i dodatku do renty) *zabawić się* w
nauczyciela.
No to tyle tytułem wstępu. :()

1. Data: 2001-12-03 20:37:05

Od: "WITEK" <w...@m...atr.bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

jakiś
> "biznes", to wtedy możesz dla rozrywki (i dodatku do renty) *zabawić się*

No i wlasnie jestem tym dyrektorem.
WITEK

1. Data: 2001-12-04 08:03:58

Od: Krzysztof Kudlacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "WITEK" <w...@m...atr.bydgoszcz.pl> napisał
wiadomość news:3c0be283$1@news.vogel.pl:

> No i wlasnie jestem tym dyrektorem.

Więc twoją ścieżkę awansu widzę świetlaną: w urzędkiniki Witku! W
urzędniki! (powiatowe lub gminne, bo od czegoś trzeba zacząć) ;]

1. Data: 2001-12-04 09:11:31

Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Krzysztof Kudlacik":

> Więc twoją ścieżkę awansu widzę świetlaną: w urzędkiniki
Witku! W
> urzędniki! (powiatowe lub gminne, bo od czegoś trzeba zacząć) ;]

A Twojej ścieżki nie widzę świetlanej.
Chociaz nie wiadomo - Lepper,
który potrafi tylko krytykować i to w kiepskim stylu,
- ma coraz silniejsze tzw. społeczne poparcie.

--
pozdr
Gregg

1. Data: 2001-12-04 11:03:29

Od: Krzysztof Kudlacik <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl> napisał
wiadomość news:3c0c8575@news.vogel.pl:

> A Twojej ścieżki nie widzę świetlanej.

Oh, Grzgorzu - się nie denerwuj "Witek" i ja trącamy subtelne nuty ironii i
dowcipu. ;)) Serio - czyli moja odpowiedź była żartobliwa w tonie, choć
(teoretycznie) mogła mieć oparcie w rzeczywistości (to jednak wie już tylko
autor "Witek").
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl
GH/GP/GSS d- s:+ a35 C++ L+ W+++ N++ K- w O-- M-- PS--- PE+ Y+ PGP++ t---

Koncert Edyty Geppert oraz Grupy Przechowalnia
Jaka mlodziez ?
[SPAM] Sprzedam Cutting Edge Intermediate
ANGIELSKI - DOBRZE I TANIO: BEATA, 022 / 834-64-96
ANGIELSKI - DOBRZE I TANIO