Zapytanie o leki hormonalne

1. Data: 2006-04-28 16:22:47

Temat: Zapytanie o leki hormonalne
Od: Ola <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie o dwa środki Mercilon i Verospiron
Moja lekarka zapisała mi je by moja cera była ładniejsza i żeby nadal
podtrzymać leczenie wyrównujące poziom hormonów.
Może ktoś podzielić się spostrzeżeniami ?
Nie wiem - nawet po przeczytaniu ulotki w jakim celu został mi
przepisany właśnie ten drugi lek (Verspiron) - w ulotce nic nie ma
odnośnie moich "dolegliwości"
A poza tym mam bardzo laickie pytanie czy tabletki antykoncepcyjne,
działają także kiedy się je odstawia na te 7 dni (gdzie ma się
teoretycznie pojawić miesiączka)?
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
Ola

2. Data: 2006-04-28 17:00:56

Temat: Re: Zapytanie o leki hormonalne
Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@N...pl> napisał w wiadomości

> A poza tym mam bardzo laickie pytanie czy tabletki antykoncepcyjne,
> działają także kiedy się je odstawia na te 7 dni (gdzie ma się
> teoretycznie pojawić miesiączka)?

Gwarancji nikt Ci nigdy nie da, ale z założenia TAK - mają działać również w
trakcie tej przerwy.

--
D.

3. Data: 2006-05-01 17:31:32

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem - nawet po przeczytaniu ulotki w jakim celu został mi
> przepisany właśnie ten drugi lek (Verspiron) - w ulotce nic nie ma
> odnośnie moich "dolegliwości"

działa również antyandrogenowo. w ulotce jednak eksponowane jest działanie
moczopędne.

tlen medyczny
kamienie nerkowe
szukam kontaktu z kims kto byl w sanatorium w szczawnie
kamienie w nerkach
biegunka od dwóch miesięcy ???