Rtg płuc - zwapnienia

1. Data: 2006-04-28 18:44:04

Temat: Rtg płuc - zwapnienia
Od: "Edziabek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W opienie Rtg płuc napisano:
"zwapnienia miąższowe przywnękowo w środkowym polu płuca lewego"

czy możecie napisac o tym coś wiecej? czy to czymś grozi? czy sa wogóle
powody do niepokoju czy tez np. w pewnym wieku ( tu: 35 lat) to normalne

i jeszcze jedno- ile ważne jest Rtg płuc

2. Data: 2006-04-28 20:18:30

Temat: Re: Rtg płuc - zwapnienia
Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edziabek" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powody do niepokoju czy tez np. w pewnym wieku ( tu: 35 lat) to normalne
>
> i jeszcze jedno- ile ważne jest Rtg płuc

ja się nie znam - to bardzo ważne, zanim przeczytasz dalej. Otóż moja mama
jest po mastektomii - miała raka piersi. Lekarze, którzy oglądali
mammografię zrobioną pół roku przed powstaniem guza powiedzieli, że w
obrazie rtg były widoczne mikrozwapnienia. W ich miejscu później powstał
guz. Dlatego jak słyszę o zwapnieniach, to kojarzy mi się nienajlepiej.
Natomiast jeszcze raz podkreślam, ze zupełnie się na tym nie znam.
Pzodrawiam
Teli.

3. Data: 2006-04-29 15:53:07

Od: "m...@a...pl" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te "mikrozwapnienia" o ktorych piszesz to bardzo wazna sprawa -
podstawa mammograficznej diagnozy jednego z nowotworow piersii (Ca
ductale). Zwapnienia przywnekowe niekoniecznie swiadczyc musza o tak
powaznym problenie.

Ogolnie rzecz biorac zwapnienie powstaje w odpowiedzi na jakis czynnik
drazniacy. Wiec Edziabku nie mysl o strasznych mozliwosciach tylko
przejdz sie z tym zdjeciem do lekarza.

Pozdrawiam
Mirabilis

4. Data: 2006-04-29 21:36:54

Od: "Edziabek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

przy odbiorze powiedziano ze wszystko ok:-)
alem dociekliwa z natury i lekko hipochondryczna z obycia;-)

5. Data: 2006-04-29 22:15:29

Temat: Re: Rtg pluc - zwapnienia
Od: "m...@a...pl" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec zdrowia zycze jaknajlepszego :)

Zapytanie o leki hormonalne
tlen medyczny
kamienie nerkowe
szukam kontaktu z kims kto byl w sanatorium w szczawnie
kamienie w nerkach